پدرتر از پدر پدرتر از پدر .

پدرتر از پدر

تلويزيون چي بخريم؟

آيا شما هم در فكر برنامه‌ريزي براي خريد تلويزيون جديد هستيد؟ لابد بين صدها مدل تلويزيون سردرگم شده‌ايد و نمي‌دانيد كدام بهتر است. به شما حق مي‌دهم چون اين روزها با پيشرفت تكنولوژي هر روز شاهد توليد تلويزيون‌هاي جديد و پيشرفته توسط شركت‌هاي قدرتمند هستيم. به همين دليل در مقاله امروز راهنماي خريد تلويزيون را برايتان آماده كرده‌ايم. اگر دلتان يك تلويزيون با امكانات مي‌خواهد، كه زيبايي و قيمت متناسب هم داشته باشد جاي درستي آمديد. با ما همراه باشيد براي آشنايي با فاكتورهاي كليدي در خريد تلويزيون.

فاكتورهاي اصلي براي خريد تلويزيون كدامند؟

اگر تلويزيون‌هاي موجود در بازار و اينترنت را بررسي كرده باشيد، حتما با قيمت‌هاي متفاوتي مواجه شديد. اين اختلاف قيمت، به دليل تكنولوژي‌هاي به‌كار رفته و امكانات دستگاه است. حقيقت اين است كه گران‌ترين تلويزيون لزوما بهترين آن نيست. چون انتظاراتي كه شما از خريدتان داريد ممكن است با انتظارات كاربر ديگر فرق داشته باشد. پس در راهنماي خريد تلويزيون لازم است اول فاكتورهاي اصلي را بدانيم و بعد تعيين كنيم كدام يك از اين ويژگي‌ها براي ما اهميت بيشتري دارد. در ادامه ويژگي‌هاي اصلي را در سه دسته‌ي:

  • ويژگي‌هاي صفحه نمايش تلويزيون
  • ويژگي‌هاي كيفيت صدا
  • تكنولوژي به كار رفته

به طور كامل بررسي كرده و توضيح خواهيم داد.

صفحه نمايش تلويزيون چقدر برايتان مهم است؟

عوامل تعيين‌كننده در كيفيت صفحه نمايش تلويزيون شامل HDR، كنتراست، سرعت تازه سازي تصاوير (Refresh rate)، رزولوشن و نوع صفحه نمايش است. اگر موافق باشيد برويم و به بررسي اين جزئيات بپردازيم.

1. HDR چيست؟

HDR مخفف High Dynamic Range (محدوده ديناميكي بالا) است. تلويزيوني كه داراي قابليتHDR  باشد، طبيعتا  شامل محدودهي گستردهتري از رنگها مي‌شود و اين يعني رنگ‌هاي زيادي براي نشان دادن يك تصوير، نمايش داده مي‌شوند. در تلويزيون‌هايي كه از تكنولوژي HDR بي بهره‌اند اين امكان وجود ندارد.

2. Contrast چه تاثيري در تصوير خواهد داشت؟

يك تلويزيون با نسبت كنتراست بالاتر، نمايش بهتري را روي صفحه نمايش شما خواهد داشت، چون كنتراست بالا جزئيات بيشتري را در تصوير به نمايش مي‌گذارد. لازم به ذكر است زماني كه شما به دنبال نسبت كنتراست بالا هستيد تلويزيون هاي OLED مي تواند بهترين انتخاب باشد.

3. Refresh Rate چيست؟

سرعت تازه سازي يا همان Refresh Rate يعني تعداد دفعاتي كه تصوير بر روي تلويزيون شما، در هر ثانيه جايگزين مي شود. تا از خستگي چشمان شما به مدت طولاني جلوگيري شود (واحد اندازه گيري آن هرتز مي باشد). هرچه ميزان Refresh Rate بالاتر باشد بهتر است؛ به اين معني كه مي‌توانيد از تماشاي فيلم يا بازي مورد علاقه‌ي خود لذت بيشتري ببريد.

4. Resolution (دقت وضوح) چقدر اهميت دارد؟

كه با رزولوشن شفاف‌تر، صفحه وضوح بيشتري را نمايش مي‌دهد. اگر بخواهيم بر اساس رزولوشن تلويزيون‌ها را دسته‌بندي كنيم، از تلويزيون ال اي دي (LED) موجودند عبارتند از:

  • HD
  • Full HD
  • 4K
  • Ultra HD

تلويزيون HD داراي 1 ميليون پيكسل است كه نسبت به تكنولوژي‌هاي بالاتر قيمت كمتري دارد.
تلويزيون FHD داراي 2 ميليون پيكسل و همچنين تلويزيون هاي UHD داراي بهترين رزولوشن با 8 ميليون پيكسل هستند و البته جزو گرانترين تلويزيون هاي بازار به حساب مي‌آيند.

آيا به Display يا (نوع صفحه نمايش)  اهميت مي‌دهيد؟

بر اساس نوع صفحه نمايش، تلويزيون‌هاي امروزي به 3 نوع اساسي تلويزيون LED، تلويزيون QLED و تلويزيون OLED طبقه‌بندي مي‌شوند. براي درك بهتر  مقايسه‌ي كوتاه ميان انواع تلويزيون را مشاهده كنيم:

كدام نوع تلويزيون را مي‌پسنديد؟

يكي از سوالات مهمي كه براي انتخاب يك تلويزيون هنگام خريد به وجود مي‌آيد در نظر گرفتن نوع تلويزيون و انتخاب بين OLED، LCD، LED  مي باشد. براي اينكه بهترين انتخاب را انجام دهيد نياز است كه تفاوت اين نوع تلويزيون‌ها را باهم تشخيص دهيد كه در ادامه توضيحاتي را در اين زمينه بيان خواهيم كرد.

يكي از عوامل بسيار موثر در كيفيت تصوير تلويزيون، ساختار فني آن است. ال جي در حال حاضر نمايشگرهاي LED  و OLED توليد مي‌كند. LED ها در واقع همان LCD هستند. با اين تفاوت كه در قسمت نور پس زمينه‌ي آن (Back light)، به جاي لامپ‌هاي مهتابي و ماده‌ي فلوئورسنت،  سيستم نورافشاني LED (Light-emitting diode) قرار دارد. در فناوري OLED نيز،  نور پس زمينه حذف شده است. به طوري كه هر پيكسل به صورت جداگانه روشن مي‌شود و نمايشگر ويژگي Dimming  Pixel دارد.

اتصال دستگاه‌هاي جانبي به تلويزيون چقدر مهم است؟

تعداد پورت اتصالات در تلويزيون ال اي دي تنها به نيازهاي شخصي شما بستگي دارد. رايج ترين پورت‌هاي ورودي در تلويزيون‌هاي مدرن امروز، پورت‌هاي USB، پورت HDMI و قابليت اتصال بلوتوث است.

چه اندازه صفحه نمايش تلويزيون (Size) مناسب براي ديد شماست؟

فاصله شما از تلويزيون و اندازه صفحه نمايش، هر دو عوامل مهمي هستند كه بر كيفيت تصوير و همچنين ميزان لذت شما از تماشاي تلويزيون تاثير زيادي دارد. ما جدولي را تهيه كرده‌ايم كه به شما در اندازهگيري سايز تلويزيون ايده آل بر حسب فاصله مورد نظر كمك خواهد كرد:

تلويزيون‌هاي هوشمند (smart) چه ويژگي‌هايي دارد؟

تكنولوژي تلويزيون با اختراع تلويزيون‌هاي هوشمند مجدداً تعريف شدند. ما در اينجا به نكاتي جهت درك بيشتر شما از تلويزيون‌هاي هوشمند پرداخته‌ايم:

  • تلويزيون‌هاي هوشمند قابليت اتصال به اينترنت (wifi) را از طريق سيم يا بدون استفاده از سيم (wireless) را دارند.
  • به كمك تلويزيون‌هاي هوشمند مي‌توانيد بازي‌ها و فيلم‌هاي مورد علاقه‌ي خود را به صورت آنلاين ببينيد.
  • با استفاده از تلويزيون هوشمند مي‌توانيد تمامي برنامه‌هاي موجود در اينترنت را دنبال كنيد.
  • برخي از تلويزيون‌هاي هوشمند حتي داراي دوربين و ويژگي‌هاي تماس ويدئويي هستند. بنابراين، مي‌توانيد جلسات ويدئويي را روي يك صفحه بزرگتر تشكيل دهيد.
  • در مورد نصب نرم افزارها بر روي تلويزيون‌هاي هوشمند، امكان نصب اين نرم افزارها با توجه به پلتفرم تلويزيون هاست و بايد دانست كه همه تلويزيون‌ها اندرويد نيستند تا ما انتظار داشته باشيم كه هر برنامه اندرويدي روي آن‌ها نصب شود، بنابراين براي نصب نرم افزارهاي اندرويد بايد تلويزيون حتما اندرويدي باشد.

منبع :  http://kardorosttamir.com/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%da%86%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%85%d8%9f/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۵:۵۸ توسط:saman موضوع:

نام انواع عطر و ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر به چه معناست؟

نام انواع عطر و ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر به چه معناست؟

انواع عطر و دانستن نام انواع عطر و ادكلن و اصطلاحات مربوط به عطر هنگام خريد عطر و خريد ادكلن از فروشگاهها مانند يك كتابچه راهنما عمل ميكند.

انواع عطر و نام انواع عطر از جستجوهاي مكرر در گوگل است. شما هم هنگام خريد عطر يا جستجوي آنلاين در اينترنت با كلماتي در اسامي عطرها مواجه شده باشيد كه به نظر در اسم چند عطر ديگر قبلا آن را مشاهده كرده ايد. و هم براي دانستن علت كاربرد آن كنجكاو شده باشيد و هم دوست داشته باشيد معناي آن ها را بدانيد.

هر زمان كه قصد خريد انواع عطر  داريم، بعد از تعريف بوي مورد نظرمان به فروشنده، از او مي‌خواهيم عطري را پيشنهاد كند كه ماندگاري بالايي داشته باشد و حداقل به ميزان هزينه‌اي كه براي آن در نظر مي‌گيريم، بتوانيم از رايحه خوشش لذت ببريم. خريد عطر مي‌تواند با اصول و ترفندهايي همراه باشد كه در انتخاب يك عطر مناسب تأثيرگذار است. با وجود اينكه شرط اول انتخاب عطر براي هر فردي بوي آن است، ولي مسائل ديگري از قبيل قيمت عطر و ماندگاري آن هم به نوبه خود از اهميت بالايي برخوردار است. براي اينكه بتوانيد انتخاب صحيحي داشته باشيد و با آگاهي به مغازه و فروشگاه فروش عطر روانه شويد، لازم است اطلاعاتي در زمينه انواع عطر  به دست آوريد

گاهي اوقات هم اين كلمات و تشابهات اسمي كه در انواع عطر و ادكلن بر روي جعبه و شيشه ديده ميشود  شما را سر در گم  ميكند مخصوصا وقتي كه مي بينيد ظاهر برخي عطرها خيلي به هم شبيه هستند. اينجاست كه دوست داريد تا بفهميد چه منطقي پشت اسم گذاري عطرها و برخي اصطلاحات عطر  بين كمپاني هاي توليد عطر رايج است.

واقعيت امر اين است كه اين اسامي با منطق استفاده مي شود. و معاني به خصوصي دارد كه دانستن آن شما را در انتخاب عطر دلخواهتان كمك مي كند. همينطور وقتي كه روي جعبه يا شيشه ي عطرها كلماتي را مشاهده مي كنيد كه هم زياد تكرار مي شوند و هم براي شما نا مانوس هستند.حتي وقتي كه ميخواهيد اسم عطر خود را به سايرين بگوييد با اين مشكل مواجه هستيد كه ذكر اين كلمات ضروري است يا خير. در ضمن خيلي بيشتر دلتان مي خواهد كه وقتي آن را براي ديگران بازگو مي كنيد استرس غلط تلفظ كردن آن را نداشته باشيد.

ما در نوشته پيش رو دانستن نام انواع عطر به زبان فرانسه و ايتاليايي و انگليسي را براي شما تا حدودي حل كرده ايم. شما با خواندن اين مقاله ديگر به سادگي مي توانيد عطرهاي گوناگون را با تلفظ صحيح بخوانيد، با اصطلاحات عطر ها آشنا شويد و به طور كامل اسم آن را با معاني درست اين اصطلاحات درك كرده و تلفظ كنيد. و متوجه تفاوت دقيق عطرهاي گوناگون با اسم هاي مشابه شده و آن ها به راحتي تلفظ هم بكنيد.

انواع عطر | نام انواع عطر

انواع عطر | نام انواع عطر

به تصوير بالا با دقت توجه كنيد. روي جعبه و شيشه عطر معمولا نام و اطلاعات كلي عطر ذكر ميشود در حالي كه در پشت جعبه معمولا اطلاعات مربوط به محتويات و شركت سازنده و باركد آورده ميشود. زير جعبه معمولا جاي مختص بچ كد و باركد محصول است و اطلاعات دقيقي از سال ساخت به شما ميدهد.

نام انواع ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر

Pour (تلفظ فرانسوي: پووغ)
به زبان فرانسوي حرف اضافه به معناي ” براي” مي باشد.

Homme (تلفظ فرانسوي: اوم)
به زبان فرانسوي به معناي ” مرد” مي باشد. بر اين اساس تركيب Pour Homme كه روي عطرهاي مردانه زياد ديده مي شود به معني ” براي مرد” مي باشد. مثال: azzaro pour homme

Femme (تلفظ: فم)
به زبان فرانسوي به معناي ” زن” مي باشد. بر اين اساس تركيب Pour femme كه روي عطرهاي زنانه زياد ديده مي شود، به معني ” براي زن” مي باشد.

Uomo (تلفظ ايتاليايي: اوومّو)
به زبان ايتاليايي به معناي ” مرد” مي باشد.

Donna (تلفظ ايتاليايي: دُنّا)
به زبان ايتاليايي  به معناي ” زن” مي باشد. مثال: valentino uomo ,valentino donna

Eau (تلفظ:  O)
به زبان فرانوسوي به معناي ” آب” مي باشد. وقتي در اسم يك عطر اين كلمه به صورت تنها استفاده شود، به معني ملايم تر بودن آن عطر به نسبت سري هاي قبلي آن است. توجه به اين نكته مهم است كه چنانچه بدين صورت ذكر شود ” Eau de Toilette”  يا ” Eau de Parfum” معني متفاوتي دارد. و نشان دهنده استانداردي از غلظت روغن عصاره ي عطر يا همان Essential oil مي باشد.

L’Eau (تلفظ: لُ)
وقتي كلمه ي Eau همراه با پيشوند L همراه باشد.معرفه مي شود. در حقيقت كاركرد “L ” قبل كلمه در زبان فرانسه مانند كاربرد “The” در زبان انگليسي است. اما علت اصلي استفاده از اين پيشوند در اسم برخي از عطرها تاكيد روي آن است.

Cologne
اسم شهري در آلمان است. و جايي كه اولين عطر به صورت صنعتي و مدرن امروزي در آن توليد شده. كه به مرور زمان به مترادفي براي كلمه ي عطر به معناي امروزي تبديل شده است.(در امريكا به عطر مردانه گفته ميشود) اگر روي شيشه ي عطر خود اين كلمه را به صورت تنها ديديد، به معني عطر مي باشد.

برخي سازنده ها نسخه كلون يا به صورت عاميانه كلوژن محصول خود را توليد ميكنند كه معمولا بهترين رايحه در نسخه كلون وجود دارد به طور مثال گرلن ايده ال مردانه كلون.

Eau de Cologne
وقتي روي شيشه ي عطر اين عبارت را ديديد به معناي غلظت كمتر روغن عطر كمتر از Eau de Toilette مي باشد. و حدودا بين ? تا ? درصد است.

Fraiche (تلفظ به فرانسوي: ف غِيش)
به زبان فرانسوي به معناي تازه مي باشد. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها هست داراي رايحه اي خنك مي باشند و حس تازگي و طراوت ايجاد مي كنند.

Eau Fraiche (تلفظ به فرانسوي: اُ ف غِيش)
به زبان فرانسوي به معناي آب تازه است. هنگامي كه اين تركيب را در اسم عطر مشاهده كرديد، به اين معناست كه غلظت روغن عطر در آن از حالت Eau de Toilette كمتر است.

Toilette (تلفظ: تويلت)
به فرانسوي به معناي توالت (دستشويي) يا هر آنچه به تميزي برگردد مي باشد. البته تركيب اين كلمه با Eau de معني كاملا متفاوتي را ايجاد مي كند. و آن عطر است. عطري كه غلظت روغن عطر يا Essential oil  در آن بين ? تا ? درصد مي باشد.

EDT
مخفف كلمه ي Eau de Toilette مي باشد.

Parfum  (تلفظ: پاغفوم)
اين كلمه معادل فرانسوي Perfume و به معناي عطر است. وقتي روي شيشه ي يا جعبه ي عطر به تنهايي اين كلمه را مشاهده كرديد به اين معناست كه غلظت ماده ي عطري يا Essential oil در آن عطر بيشترين ميزان ممكن يعني بين ?? تا ?? درصد مي باشد.

Eau de Parfum (اُ دُ پاغفوم)
هنگامي كه روي شيشه با تركيب Eau de parfum مواجه شديد. يعني غلظت ماده عطري يا همان Essential Oil  در عطر بين ? تا ?? درصد است.

EDP
مخفف كلمه ي Eau de Parfum مي باشد.

Le Parfum (تلفظ به فرانسوي: لِ پاغفوم)
به همان معناي Eue de Parfume  مي باشد. اين تركيب در اسم عطر استفاده مي شود. Le  كه در ابتدا آماده نقش The را در انگليسي دارد. و كلمه را معرفه مي كند. تاكيد در اينگونه عطرها بروي Eau de Parfum  بودن آن ها به نسبت مدل هاي قبلي است.

Elixir (تلفظ فرانسوي: اليكسيغ)
به فرانسوي و انگليسي به معناي اكسير است. ولي در اسم عطرها وقتي استفاده مي شود به اين معني است كه غلظت روغن عطر در آن عطر از مدل هاي قبلي خود بيشتر است. و از غلظت معمول Eau de Parfum هم كمي بيشتر مي باشد.

Intense (تلفظ فرانسوي: آنتُنس- تلفظ انگليسي: اينتنس)
در هر دو زبان به معناي شديد مي باشد. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر به كار مي رود به معني شدت بيشتر بوي آن عطر نسبت به مدل هاي قبلي است. و به اين معناست كه اين عطر از مدل هاي قبلي خود ماندگاري و قدرت بيشتري در پخش بو دارد.

Extreme (تلفظ فرانسوي: اكستغِم – تلفظ انگليسي: اكستريم)
به هر دو زبان انگليسي و فرانسوي به معناي مفرظ و نهايت يك چيز مي باشد. در اسم گذاري يك عطر اشاره به شدت بالاي رايحه و غلظت بالاتر روغن عطر به علاوه استفاده از نت هاي با بوي سنگين تر در عطر مي باشد. Extreme به نسبت Intense درجه ي بالاتري از شدت رايحه ي عطر مي باشد.

Supreme (تلفظ انگليسي: سوپريم. تلفظ فرانسوي: سوپغِم)
به فرانسوي به همان معناي مفرط مي باشد. و تقريبا مترادف با  Extremeاست.

Absolute  (تلفظ به انگيسي: ابسُلوت)
به انگليسي به معناي مطلق مي باشد. در عطرهايي  هم كه اين كلمه در اسم آن ها استفاده شده يعني، اين مدل شدت رايحه اي بسيار بيشتر از مدل هاي قبلي خود دارد.

انواع ادكلن با توجه وندهاي آنها:

انواع عطر با توجه وندهاي آنها: نكته قابل توجه اين است كه هنگامي كه اين كلمات (Intense, Extreme, Supreme, Absolute, Absolu)  در اسم عطر استفاده ميشود، رايحه ي عطر نيز به نسبت مدهاي قبلي خود تغيير كرده است و از نت هاي متفاوتي هرچند با اشتراك با مدل قبلي در آن استفاده شده است و بوي يكساني با مدلهاي قبل خود نخواهند داشت. هرچند كه رايحه ي شبيه مدل هاي قبلي است.مثلا عطر ليليوم ابسولو

Absolu  (تلفظ به فرانسوي: ابسُلو)
مترادف فرانسوي كلمه ي”Absolute  ” مي باشد.

Floz  يا  .FL. Oz
واحد قديمي و سنتي سنجش مايعات يا همان اونس. معادل ????? ميليمتر مكعب. يا تقريبا همان ?? ميل است. روي شيشه هاي عطر اين واحد همراه با عدد درج شده است كه همان حجم دقيق عطر است.

UAE (تلفظ: يو- اِي- اي)
مخفف شده ي Arabic Emirates  United به معني امارات متحده ي عربيه مي باشد. اگر زير شيشه ي عطر اين اسم را ديديد، به اين معني است كه اين عطر وارد امارات شده و از آن جا خريداري شده است. لازم به ذكر است كه اين مطلب دليلي بر فيك بودن عطر نيست.

Edition
نسخه هاي اصلاح شده ي عطر با تغييرات مورد نظر. مثلا برخي تغييرات در رايحه يا بسته بندي و…  كه در اسم عطر اين كلمه استفاده شده و شيشه ي عطرهم تغييراتي به نسبت مدل هاي قبلي خود در بسته بندي و شيشه ي عطر خواهد داشت.

Limited edition(ليميتد اديشن)
محصولاتي كه به صورت مقطعي و محدود توليد مي شوند. كه معمولا هم به زودي ناموجود خواهند شد. علت اين امر محدود بودن مواد اوليه ي توليد آن عطر است. و به همين خاطر امكان توليد آن عطر در بلند مدت براي سال هاي سال وجود ندارد. در اينگونه عطرها در از اين كلمه استفاده مي شود.

Vol

اصطلاحا به معناي حجم روي شيشه ي عطر مي باشد.

Aqua – Acqua – Aqva (تلفظ: آكوآ)
هر سه به معناي آب يا آبي مي باشد. عطرهايي كه يكي از اين كلمات در اسم آنان وجود دارد يعني نت هاي آبي يا دريايي در آن غالب است. اين عطرها خنك مي باشند. مانند Bvlgari Aqva Pour Homme كه به معناي عطر بولگاري آبي براي مردان مي باشد.

نكته: اختلاف در نوشتار اين سه كلمه به اين دلايل مي باشد:

Aqua: نوشتار زبان انگليسي اين كلمه است.

Acqua: نوشتار زبان اسپانيولي اين كلمه است.

Aqva: نوشتار خاص برند بولگاري است.

Oud (تلفظ: اوود)
به معناي چوب عود مي باشد. وقتي در اسم عطر اين كلمه به كار مي رود يعني تركيب غالب رايحه ي عطر عود است.

Amber
به معناي كهربا مي باشد. صمغي كه پس از سالها تبديل به سنگ شده است و بوي سنگين و خاصي دارد. وقتي در اسم يك عطر اين كلمه به كار مي رود يعني بوي غالب آن عطر از كهرباست.

Bois (تلفظ فرانسوي: بوآ)
به فرانسوي به معناي چوب مي باشد. عطرهايي كه در اسم آن ها از اين كلمه استفاده شده. به اين معني است كه اين عطر بوي چوبي دارد.

Vetiver (تلفظ به فرانسوي: وِتيوِغ)
به فرانسوي اسم گياه خس خس مي باشد. خس خس گياهي علفي با ريشه هاي كلفت و زخيم است. بوي چوبي و علفي خنك و خاكي دارد و كمي هم بوي مشك مي دهد. در عطرسازي كاربرد فراوان دارد. به خصوص در عطرهاي لاكچري. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها وجود دارد، داراي بوي غالب خس خس مي باشد.

Musk (تلفظ به انگليسي: ماسك)
به انگليسي و فرانسوي (Musc) به معناي مشك مي باشد. بوي گرم و شيرين و خاص كه از بدن آهوي ختني گرفته مي شود. البته مدل هاي مصنوعي آن بيشتر در صنعت عطرسازي استفاده مي شود. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر به كار برده شود به اين معني است كه اين عطر بوي غالب مشك دارد.

Tobacco (تلفظ به انگليسي: توباكو)
به انگليسي به معني تنباكو مي باشد. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها ديده مي شود به اين معني است كه بوي غالب آن ها تنباكو مي باشد.

Vanilla (تلفظ به انگليسي: وِنِلا)
به انگليسي و فرانسوي به معناي وانيل مي باشد. بوي آشناي شيريني ها. كه رايحه ي شيرين و گرم گل وانيل است. عطرهايي كه در آن اين كلمه استفاده شده داراي بوي غالب وانيل مي باشند.

Bouquet (تلفظ به فرانسوي: بوكّه – تلفظ به انگليسي: بووكِي)
به فرانسوي و انگليسي به معناي” دسته گل” مي باشد. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر استفاده مي شود به اين معناست كه رايحه ي عطر تركيبي از بوي گل هاست.

Essence ( تلفظ به انگليسي: اِسِنس)
به معناي عصاره يا همان اسانس مي باشد. كاربرد آن در اسم عطرها به اين معني است كه مواد اوليه ي عطر بيشتر طبيعي است.

Pure (تلفظ به انگليسي: پيور)
به انگليسي به معناي خالص مي باشد. استفاده ي آن در اسم برخي ها بيشتر حالت تجاري دارد. و بيان اين مطلب است كه عطر از مواد اوليه ي درجه يك و با كيفيت تهيه شده است.

noir (تلفظ فرانسوي: نواغ)
به فرانسوي يعني سياه. اما هنگام استفاده در اسم گذاري عطرها، به معني وجود تلخي در رايحه ي عطر مي باشد.

Tendre (تلفظ به فرانسوي: تُندغ)
به فرانسوي به معناي لطيف و حساس مي باشد. هنگامي كه اين كلمه به اسم عطر اضافه مي شود، معمولا دو معني دارد . يا اينكه عطر به نسبت مدل هاي قبلي خود داراي بويي لطيف تر مي باشد . يا اين كه داراي بويي شيرين تر و دوست داشتني تر است. اين تفاوت در بوي عطر است . نه لزوما در غلظت ماده عطري.

Eau Tendre (تلفظ به فرانسوي: اُ تُندغ)
همان طور كه بيان شد. Eau به معناي آب مي باشد و وقتي در صنعت عطر با چيزي تركيب مي شود به معناي ملايم تر شدن و كمتر شدن غلظت ماده ي عطري مي باشد. با توجه به اين نكته، Eau Tender يعني هم عطر ملايم ترشده است. و هم داراي رايحه ي لطيف تر يا شيرين تر و دوست داشتني تري نسبت به مدل هاي قبلي مي باشد.

Prive (تلفظ به فرانسوي: پغيوه)
به فرانسوي به معناي خاص و اختصاصي مي باشد. استفاده از آن در اسم عطرها كاربرد تجاري دارد. و به ممتاز بودن و خاص بودن عطر اشاره مي كند.

Sensual (تلفظ به انگليسي: سنشوال)
به انگليسي به معني برانگيزاننده و تحريك كننده است. استفاده از آن در اسامي عطر ها هم اشاره به هوس انگيز و تحريك كننده بودن بوي عطر دارد.

Nuit (تلفظ فرانسوي: نويي، nooyee)
به فرانسوي به معناي شب مي باشد. عطرهاي كه در اسم آن ها اين كلمه استفاده شده است. رايحه اي به نسبت مجلسي دارند و براي استفاده در شب طراحي شده اند.

منبع:

https://liliome.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۸:۵۶ توسط:saman موضوع:

نصب سپتيك تانك پلي اتيلن

سپتيك تانك پلي اتيلن

سپتيك تانك ها از جنس هاي بتني ، پلي اتيلني ، فايبرگلاس مي باشند كار سپتيك تانك پلي اتيلن تصفيه ميكروبي فاضلاب به كمك فرايندهاي ته نشيني T شناورسازي و بيولوژيكي روي آن مي باشد و همچنين جلوگيري از كور شدن سوراخ هاي چاه هاي جذبي كه پذيرنده فاضلاب هستند.

ook4_a1.jpg

نصب سپتيك تانك پلي اتيلن

مي شود آنها را مي توان در خروجي فاضلاب ساختمان ها اماكن اداري كمپ هاي كارگري كارخانجات ،هتل ها، مجتمع هاي تفريحي و ورزشي، رستوران هاقرارداد كه باعث كاهش آلاينده ها و به خصوص جامدات موجود در فاضلاب مي شود. در نهايت آبي كه مواد آن ته نشين شده از سپتيك تانك خارج ميشود اگر زمين قابليت نفوذ پذيري زيادي داشته باشد كانالي به عمق ?? سانت تا ?? سانت حفر كرده و پس از آن در آن تخليه مي شود و به داخل زمين مي رود اگر قابليت نفوذ كم‌باشد چاهي در كنار آن حفر كرده و پساب در آن تخليه مي شود و اگر قابليت نفوذ خيلي كم باشد و يا دركنار رودخانه يا دريا قرار گرفته باشد مي بايست از صافي شني جهت تصفيه پساب بعد از خروجي استفاده گردد.

 

پلي اتيلن چيست ؟

پلي اتيلن سنتز شيميايي اتيلن است كه معمولا از تركيب نفت خام و گازهاي طبيعي به وجود مي‌آيد. برخي از نام هاي غير رسمي آن polythene يا polyethylyne است، علاوه بر اين به اختصار PE نيز ناميده مي‌شود. پلي اتيلن بيشتر براي ساخت تركيبات پلاستيكي استفاده مي‌شود تا به صورت خالص مورد استفاده قرار گيرد. اين ماده با اين كه در طيف وسيعي از مصارف گوناگون استفاده شود.

 

موارد استفاده از پلي اتيلن

•             شبكه‌هاي آبرساني شهري و روستائي

•             شبكه‌هاي فاضلاب شهري و روستائي

•             شبكه‌هاي گاز رساني

•             شبكه‌هاي زهكشي

•             سيستم‌هاي انتقال مايعات و فاضلاب صنعتي

•             شبكه‌هاي آبياري تحت فشار (آبياري قطره‌اي و باراني)

•             سيستم‌هاي آبياري متحرك

•             پوشش كابل‌هاي مخابراتي و فيبرنوري

•             پوشش كابل‌هاي برق

•             پوشش لوله‌هاي فلزي

•             بعنوان كانال‌هاي تهويه

•             سيستم‌هاي لايروبي

براي اطلاع از قيمت سپتيك تانك و دريافت مشاوره خريد با كارشناسان ما تماس بگيريد

تلفن: 09133375200 – 09138664347


برچسب: سپتيك تانك پلي اتيلن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۸:۲۳ توسط:saman موضوع:

تابلويي كه براي سردرب فروشگاه

تابلوسازي

تابلويي كه براي سردرب فروشگاه يا شركت شما تهيه و نصب ميشود ،شناسنامه كاري شما به حساب مي آيد. بايد حداكثر دقت لازم را داشته باشيد كه مناسب و هماهنگ با لوگو و نام تجاري و صنف مربوطه شما باشد. تابلو هاي تبليغاتي به طور كل شامل تابلوهاي حروف برجسته، تابلو لايت باكس،تابلو نئون پلاستيك ،تابلو چلنيوم ،تابلو كامپوزيت ، تابلوساين،حروف برنجي ،حروف برجسته پلاستيكي حروف استيل ،تابلو ديجيتال،حروف فلزي ،تابلو پلكسي و تابلو فلكسي فيس مي باشد.

اين نوع تابلوها كه امروزه يكي از مدرن ترين و پر كاربرد ترين تابلوهاي تبليغاتي موجود به شمار مي رند ، از دو جزء تابلو كامپوزيت و حروف برجسته چلنيوم تشكيل شده اند. جالب است بدانيد كه چلنيوم در واقع نام نوعي فلز است كه سازندگان اين تابلوها از آن براي ساخت دور حروف برجسته بهره مي گيرند. فلز مذكور در واقع آلياژي است از آلمينيوم كه داراي خاصيت هايي همچون نرمي و براقي سطح است كه افزون بر زيبايي بي نظير آن ، مزاياي ديگري را نيز براي اين تابلو ها به ارمغان مي آورد كه در ادامه به برخي از آن ها اشاره خواهيم نمود.

تابلو مغازه يكي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي كسب و كارها بوده است كه با پيشرفت صنعت تابلوسازي، تابلوهاي جديد با بروزترين تكنولوژي هاي جهان در حال ساخت مي باشد.

اساس تبليغ موفق متني چشمگير ،خيره كننده خوانا ،ساده واضح ،روشن و صد البته به ياد ماندني است. اين واقيعت كه فردي كه در خيابان خطرناك مشغول رانندگي است بايد پيام نوشته روي تابلو را ببيند ، بخواند وبه خاطر بسپارد ،بر اهميت ساده و كوتاه بودن پيام بيشتر تاكيد مي كند ، چرا كه در غير اينصورت راننده تمركزش را از دست مي دهد .فقط چند ثانيه فرصت داريد تا چشمان بينندگان را خيره كنيد ،پس چه بهتر كه متن تابلو كوتاه و جذاب باشد . اگر عناصر گرافيكي مي خواهيد استفاده كنيد ،اين عناصر نيز بايد منحصر به فرد ،مرتبط با موضوع ،قابل درك و آسان باشد.

علايم و گرافيك بر روي تابلو مغازه ها براي همه شركت هايي كه براي عابران پياده و عموم قابل مشاهده هستند ،ضروري است.آنها مي توانند يك تصوير ماندگار ايجاد كنند و مشتري را به سمت خود جذب نمايند.

مطمئن باشيد كه با داشتن علامت درست بر روي تابلو فروشگاه مي توانيد پتانسيل فروش خود را افزايش دهيد.

تابلوي مغازه اي كه به صورت غير حرفه اي و بد اجرا شود ،به طور ناگهاني كسب و كار شما را دچار ركود مي كند.

هدف اصلي از طراحي تابلو مغازه ، در تابلوسازي جلب نظر مخاطب  است.كه اين كار توسط سه ابزار اصلي :

رنگ،تصوير و كلمه انجام مي شود. تابلو مغازه امكان رويت كالا و خدمت شما را به صورت شبانه روزي براي مخاطب فراهم مي كنند.

مواردي كه بايد در طراحي تابلو مغازه در نظر گرفت بسيار مهم هستند از جمله اين موارد مهم ميتوان به اصول رنگ بندي در طراحي تابلو اشاره كرد

تركيب رنگها بايد طوري باشد كه در ذهن هر بيننده اي ماندگار شود و با نوع كسب و كار مغايرت نداشته باشد و اصول گرافيكي در آن رعايت شده باشد .

 

منبع : تابلو الماس


برچسب: تابلويي كه براي سردرب فروشگاه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۵:۵۰ توسط:saman موضوع:

چرا از فضاي كار اشتراكي استفاده كنيم؟

چرا از فضاي كار اشتراكي استفاده كنيم؟

وبلاگ مقالات چرا از فضاي كار اشتراكي استفاده كنيم؟

فضاي كار اشتراكي

فضاي كار اشتراكي

 

چرا از فضاي كار اشتراكي استفاده كنيم؟ دلايل بسياري براي استفاده از اين محيط خلاقانه و جذاب است كه در مقالات سايت به زيبايي توضيح داده شده است.

بيشتر افرادي كه ايده‌هاي جديدي براي راه‌اندازي يك كسب‌وكار دارند، با يك جمع و تفريق زدن براي اجاره فضاي كار مورد نياز، ميز و صندلي، لوازم اداري مانند سيستم كامپيوتري، دستگاه كپي، چاپگر و خيلي از چيزهاي ديگري كه يك شركت نياز دارد، به اين نتيجه مي‌رسند كه توانايي پرداخت اين هزينه‌هاي سرسام‌آور را ندارند، به همين خاطر از راه‌اندازي كسب‌و‌كارشان صرف‌نظر مي‌كنند. كه اين صرف‌نظر كردن منجر به نابودي ايده‌هاي نابي مي‌شود كه امكان موفقيت و مطرح شدن آن‌ها بالا بوده است.

امروزه با وجود فضاهاي كاري اشتراكي اين مشكلات براي كسب‌وكارهاي نو‌پا حل شده است.

ممكن است تا الان به اين فكر افتاده باشيد كه فضاي كار اشتراكي چيست؟

اين فضا چه مزيت‌ها و معايبي دارد؟

فضاي اشتراكي براي چه كساني مناسب است؟

چه امكاناتي در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

در ادامه مقاله براي شرح فضاي كار اشتراكي و استفاده از آن با ما همراه باشيد.

فضاي كار اشتراكي، فضاهاي بزرگي هستند كه افراد از آن‌جا به عنوان محل كارشان استفاده مي‌كنند.

شركت‌هاي بزرگ و موفقي اكنون وجود دارند كه كارشان را از فضاي كار اشتراكي شروع كرده‌اند و به موفقيت رسيده‌اند.

اينستاگرام يكي از موفق‌ترين محصولات توليد شده در فضاي كار اشتراكي است.

 

ويژگي هاي مثبت فضاي كار اشتراكي

اين فضا فقط به ميز، صندلي، اينترنت پر سرعت، اتاق جلسه، قهوه يا چايي و يك كمد نياز دارد.

يعني با هزينه‌اي كمتر از اجاره يك دفتر از اين امكانات استفاده مي‌كنيد.

در فضاي كار اشتراكي تمامي هزينه‌ها بين افراد تقسيم مي‌شود

و تمامي وسايل ضروري در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

جلسات خود را به دور از تشريفات اما اثربخش برگزار كنيد

يكي از مهمترين ويژگي‌هاي مثبت فضاي كار اشتراكي، انگيزه گرفتن افراد است.

مطمئنا اگر شما هم حين انجام كارهاي خود شاهد فعاليت و انرژي ساير افراد باشيد

انرژي و انگيزه چندين برابري براي انجام كارهاي خود به دست مي‌آوريد

كه اين يعني حركت به سوي موفقيت.

افراد مختلف با تخصص‌هاي متفاوت با هم در فضاي كار اشتراكي كار مي‌كنند.

هر فرد به تنهايي يا افرادي به عنوان يك تيم مي‌توانند يك ميز را انتخاب كنند.

افرادي‌كه در كنار هم كار مي‌كنند بايد روحيه تيمي خوبي داشته باشند

زيرا كسب‌وكارهاي امروزي براي موفقيت نياز به كار تيمي و خلاقيت دارند،

در غير اين‌صورت براي ارتباط برقرار كردن با فضاي كار اشتراكي با مشكل مواجه مي‌شود.

حتي اگر شما جزو افرادي هستيد كه در برقراري ارتباط با افراد ضعيف عمل مي‌كنيد

با استفاده از فضاي كار اشتراكي مي‌توانيد روحيه اجتماعي خودتان را تقويت كنيد

و مهارت‌هاي لازم براي برقراري ارتباط با ساير افراد را در اين فضا كسب كنيد.

 

انعطاف پذيري فضاي كار اشتراكي

فضاهاي كار اشتراكي انعطاف‌پذيري زيادي براي تغيير اندازه و تعداد كاركنان به سازمان‌ها مي‌دهد.

شركت‌ها مي‌توانند بدون نگراني در مورد امكانات و فضا، تعداد كاركنان خود را كمتر يا بيشتر كنند.

اين موضوع فضاهاي كار اشتراكي را به گزينه‌اي مناسب براي هر دو گروه كسب‌و‌كارهاي در حال رشد و يا در حال كوچك شدن تبديل كرده است.

فضايي شاد و صميمي ولي با تمركز بر كار

فضاي كار اشتراكي، تنها مختص افراد برنامه‌نويس و استارت‌آپ‌ها نيست

بلكه براي افراد اهل موسيقي، فعالان بورس و بازارهاي مالي نيز گزينه مناسبي است.

در اين فضاي كاري با افراد مختلفي آشنا خواهيد شد

و مي‌توانيد از تجربه‌هاي آن‌ها نيز استفاده كنيد.

اين نوع فضاها خلاقيت و كارايي افراد را افزايش مي‌دهد.

افرادي مانند فريلنسرها كه براي انجام كارشان آزادي دارند، ممكن است در انجام كارهايشان اهمال كنند

اما حضور در يك فضاي كار اشتراكي باعث ايجاد يك‌پارچگي و نظم خواهد شد.

يعني افراد جاي مشخصي براي انجام كار دارند

و مي‌توانند مانند يك كارمند رسمي به سر كار بروند و طي ساعت مشخصي كارشان را به اتمام برسانند.

اين فضا محدوديت زماني ندارد يعني شما هر وقت كه بخواهيد مي‌توانيد در اين محل حضور داشته باشيد

يا اينكه آخر هفته‌ي خود را در اين فضا بگذرانيد و كار كنيد،

اين امكاني است كه در ادارات و شركت‌هاي دولتي فراهم نيست، اين فضا باعث كاهش استرس كاري شما خواهد شد

چون همانطور كه گفته شد محدوديت زماني ندارد

و شما مي‌توانيد براي تحويل كارتان تا دير وقت كار كنيد.

 

قوانين فضاي اشتراكي

در هر فضاي اشتراكي قوانيني وجود دارد كه بايد تمامي افراد اين قوانين را رعايت كنند.

براي مثال در فضاي كار اشتراكي شما بايد آرام صحبت كنيد

و پوشش كامل و مناسبي داشته باشيد.

اگر شما جزو آن ‌دسته از افرادي هستيد كه رعايت اين قوانين روي بهره‌وري شما تاثير خواهد داشت

پس فضاي كار اشتراكي براي شما مناسب نيست.

به راحتي لبخند بزنيد و دوستاني جديد با افكار و مهارت‌هاي متفاوتي پيدا كنيد

تعامل با افرادي كه در اين فضاي كاري كار مي‌كنند اجباري نيست اما افزايش تعامل با ديگران به سلامت ذهن و بدن شما كمك خواهد كرد.

هنگامي كه كل روز پشت يك كامپيوتر كار كنيد،

قطعا بعد از مدتي شما خسته خواهيد شد و احساس تنهايي مي‌كنيد

اما فضاي كار اشتراكي و تعامل با افراد احساس رضايت شما را تقويت خواهد كرد.

رفت‌و‌آمد افراد حرفه‌اي و مشهور كه در فضاي كار اشتراكي موجب پيدا كردن مشتري‌هاي جديد خواهد شد،

از اين‌رو اين فضا امكان شبكه‌سازي خوبي را فراهم مي‌كند

و موجب گسترش كسب‌وكار خواهد شد.

امروزه فضاهاي كاري اشتراكي علاوه بر لوازم اداري و كاري، امكانات بيشتري از جمله كافه براي استراحت، كتاب‌خانه، اتاق بازي و فيلم را ارائه مي‌دهند

كه با توجه به ترافيك‌هاي شهري و وقتي كه براي رفت‌و‌آمد خواهيد گذاشت،

اين مكان‌ها موجب صرفه‌جويي در وقت نيز مي‌شود

چون شما محيط كاري و تفريحي را در كنار هم خواهيد داشت.

دوره هاي آموزشي تخصصي

همچنين در كنار كار كردن در فضاي اشتراكي شما مي‌توانيد از دوره‌هاي آموزشي و تخصصي كه در اين فضاها ارائه مي‌شوند استفاده كنيد.

استفاده از اين كارگاه‌ها و دوره‌هاي ارزان شما را به موفقيت نزديك‌تر خواهد كرد

چون امروزه ما در دنيايي زندگي مي‌كنيم كه تنها تخصص و يادگيري روزانه ما را به هدف‌مان نزديك‌تر مي‌كند،

امكاني كه در فضاي كار اشتراكي با هزينه‌اي كم براي شما فراهم است.

 

فضاي كار اشتراكي

يك روز فوق‌العاده در پارادايس هاب

اغلب بر اساس تصورات غلطي كه وجود دارد تفاوت بين فضاي اشتراكي و شتاب‌دهنده درك نمي‌شود.

شتاب‌دهنده‌ها معمولا در برابر امكاناتي كه در اختيار تيم‌ها قرار مي‌دهند،

بخشي از سهام را در اختيار مي‌گيرند و در سود آن شريك مي‌شوند

در حالي‌كه فضاي اشتراكي در برابر امكاناتي كه در در اختيار افراد قرار مي‌دهد

مبلغي مشخص دريافت مي‌كند كه مبلغ تعيين‌شده بسته به نوع اشتراك و دسترسي‌هايي كه مي‌خواهيد، متفاوت است.

خوشحال ميشيم با نظراتتون باعث صميمي‌تر شدن فضاي اشتراك دانش پاراديس هاب بشيد

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: چرا از فضاي كار اشتراكي استفاده كنيم؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۴:۰۱ توسط:saman موضوع:

انواع پمپ خانگي

انواع پمپ خانگي

 

1 پمپ خانگي نيم اسب

 

يكي از انواع پمپ هاي خانگي پمپ هاي نيم اسب مي باشند كه در ظرفيت هاي پايين ساخته مي گردند و براي مصارف خانگي و ويلاهاي كوچك كاربردي هستند.

 

به صورت تك فاز در قيمت و حجم پايين توليد مي گردند. از مزيت و خواص اصلي اين پمپ ها مي توان به كم صدا بودن آن ها توجه داشت.

 

پمپ خانگي يك اسب بشقابي

 

اين نوع از پمپ ها براي ساختمان هايي با تعداد طبقات حداكثر سه واحد مناسب مي باشند.

 

پمپ خانگي بشقابي از گروه پمپ هاي سانتريفيوژي (شعاعي) مي باشند.

5s_image1.jpg

پمپ خانگي يك اسب جتي

 

قسمت جلويي در اين نوع پمپ خانگي ساختار كشيده را داراست.

 

از مكانيزم ايجاد خلاء براي مكش آب در اين پمپ ها استفاده شده است كه

باعث مي شود جريان تخليه و پمپاژ آب به آرامي و يكنواختي صورت بگيرد.

 

4 پمپ خانگي دو پروانه اي

 

قدرت اين نوع پمپ ها از موارد قبلي بيشترمي باشد و براي ساختمان هاي پنج طبقه به بالا و صنعت كشاورزي مناسبمي باشند.

از معايب اين نوع پمپ ها مي توان به قيمت بالا و پرسروصدا بودن توجه داشت.

انواع پمپ خانگي

 

در قسمت بعدياين پست به انواع پمپ خانگي بر اساس برندهاي معروف در بازار پرداخته ايم.

 

انواع پمپ خانگي ايتاليايي

پمپ هاي آب ايتاليايي معروف ترين پمپ هاي موجود در بازارند. پمپ آب بر اساس دبي آب، ارتفاع ساختمان و فشار مورد نياز انتخاب مي شود. معروف ترين برند هايي كه در بازار هستند:

 

پمپ آب پنتاكس (Pentax)

پمپ آب  لوارا (Lowara)

پمپ آب  ابارا (Ebara)

پمپ آب  داب (DAB)

پمپ آب  پدرولو (Pedrollo)

پمپ آب  اسپروني (speroni)

 تجهيزات ضروري براي راه اندازي پمپ

 

1 شير صافي

 

شير صافي از ورود مواد و گل ولاي هاي موجود در لوله هاي آب به داخل پمپ جلوگيري مي كند.

شير صافي قبل از لوله مكش آب پمپ قرار گرفته است و از آسيب رسيدن به پمپ جلوگيري مي نمايد.

2 شير يك طرفه

 

شير يك طرفه از برگشت آب به درون پمپ جلوگيري به عمل مي آورد.

زماني كه شير يك طرفه باز مي شود مقاومتي در مسير عبور سيال وجود ندارد؛ اما

به محض كم شدن فشار سيال دريچه عبور شير يك طرفه به صورت اتوماتيك بسته مي شود.

3 لرزه گير

 

در پمپ هاي با ظرفيت بالا به علت وجود داشتن ارتعاشات در سيستم از لرزه گير استفاده مي گردد كه

اين كار از آسيب زدن به لوله ها و جابجايي آن ها جلوگيري به عمل مي آورد. لرزه گيرها در دو طرف پمپ هاي بزرگ نصب مي شوند.

4 شاسي

 

از شاسي ها براي ثابت كردن محل پمپ استفاده ميگردد. شاسي ها از به وجود آمدن لرزه و ارتعاش در سيستم جلوگيري مي كنند.

 

فروشگاه اينترنتي چلونگر ارائه كننده انواع پمپ هاي خانگي با قيمت مناسب و باكيفيت مي باشد،براي ديدن نمونه پمپ ها به سايت چلونگر مراجعه كنيد.

 


برچسب: انواع پمپ خانگي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۴:۲۱ توسط:saman موضوع:

كتابهاي ترجمه شده توسط نجف دريابندري

كتابهاي ترجمه شده توسط نجف دريابندري

كتاب بازمانده روز | كازوئو ايشي گورو | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

بازمانده روز داستان آقاي استيونز سرپيش‌خدمتي انگليسي است كه زندگي خود را وقف خدمت وفادارانه به لرد دارلينگتون كرده‌است. داستان با رسيدن نامه‌اي از يك همكار قديمي شروع مي‌شود. در اين نامه خانم كنتن از زندگي زناشويي خود مي‌گويد كه استيونز آن را حمل بر نارضايتي او از ازدواجش مي‌كند. همزمان با رسيدن نامه موقعيتي براي استيونز پيش مي‌آيد كه بتواند به بهانه تحقيق درباره? استخدام مجدد خانم كنتن، دوباره برگردد سراغ رابطه‌اي كه زماني آن را بسيار دوست مي‌داشته‌است. ارباب جديد خانه، آمريكايي ثروتمندي به نام فارادي او را تشويق مي‌كند كه ماشين را بردارد و برود به مرخصي‌اي كه بي‌شك استحقاقش را دارد.

كتاب پيرمرد و دريا | ارنست همينگوي | مترجم: نجف دريابندري | نشر خوارزمي

اين رمان در سال ???? در كوبا نوشته شد و در ???? به چاپ رسيد. پيرمرد و دريا واپسين اثر مهم داستاني همينگوي بود كه در دوره‌ي زندگي‌اش به چاپ رسيد. اين داستان، كه يكي از مشهورترين آثار اوست، شرح تلاش‌هاي يك ماهيگير پير كوبايي است كه در دل درياهاي دور براي به دام انداختن يك نيزه‌ماهي بسيار بزرگ با آن وارد مبارزه‌ي مرگ و زندگي مي‌گردد. نوشتن اين كتاب يكي از دلايل عمده‌ي اهداي جايزه‌ي ادبي نوبل سال ???? به ارنست همينگوي بوده است.

كتاب خانه برناردا آلبا | فدريكو گارسيا لوركا | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

برناردا آلبا زني بيوه است كه پنج دخترش، اسير حزن و اندوه بي پايان زندگي او شده اند. هر يك از اين دختران تلاش مي كنند تا به نوعي آزادي خود را به دست آورند اما عواقب تراژيكي در انتظار آن هاست. اين داستان از لوركا، سركوب ها و محدوديت هاي زنان در اسپانياي كاتوليك در سال هاي قبل از جنگ را به تصوير مي كشد. اين اثر، آخرين و يكي از بهترين نمايشنامه هاي لوركا است كه اندكي قبل از به قتل رسيدن او توسط نيروهاي ملي گرا در آغاز جنگ داخلي اسپانيا كامل شد. لوركا از شخصيت هاي واقعي براي خلق اثرش الهام گرفته و آن را «شرحي حقيقي از زندگي روستايي» توصيف كرده است.

كتاب بيلي باتگيت | اي. ال. دكتروف | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

بيلي باتگيت را از بسياري جهات مي توان رمان پست مدرن ناميد، زيرا كه اين رمان هم در واقع بازگشت رندانه و شوخي آميزي به شيوه هاي ادبيات گذشته_به داستان سرايي مارك تواين در سرگذشت هكلبري فين و زبان ويليام فاكنر در بسياري از داستان هايش از يك طرف، و به رمان هاي گانگستري، به ويژه پدرخوانده اثر ماريو پوزو، از طرف ديگر، بگذريم از پايان شوخي آميز سرگذشت بيلي كه تام مارك تواين و حتي جزيره گنج رابرت لوئيس استيونسن را به خاطر مي آورد، يا تگ گويي داچ شولتس در بيمارستان كه ريشخند ملهم از فصل آخر اوليس جيمز جويس.
 

خريد كتاب اينترنتي از كاواك

 

?+


برچسب: كتابهاي ترجمه شده توسط نجف دريابندري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۲:۰۰ توسط:saman موضوع:

نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالكن


نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالكن

انتخاب نرده آهني ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهني  آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده آهني  را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش نرده آهني  را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، نرده آهني  مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 

نرده آهني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد نرده آهني  را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.

 

ويژگيهاي نرده آهني

شما بايد در حين خريد نرده آهني  به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده آهني  حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده آهني  است.

همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده آهني  با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 

تراكم و نوع حفاظ آهني

تراكم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده آهني  به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

منظور از نرده تراس و بالكن  چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از نرده تراس و بالكن  است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه نرده تراس و بالكن  تنها يك مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

 

نرده تراس و بالكن  چيست؟

زماني كه مي گوييم نرده تراس و بالكن  در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده تراس و بالكن  گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به نرده تراس و بالكن  نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع نرده تراس و بالكن  آشنا كنيم.

نرده حفاظ بالكن آكاردئوني

درب آكاردئوني يكي از انواع حفاظ هاي آهني است كه در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد و عمده استحكام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند كه البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي كه ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد كه براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينكه زيبايي را دوچندان مي كند طرح هاي جديد استحكام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

 

نرده حفاظ تراس و بالكن حفاظ شاخ گوزني

يكي از انواع مورد استفاده حفاظ بالكن ، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور كه ميدانيد براي حفظ امنيت مكان هاي مختلف مانند منازل و همچنين مكان هاي تجاري از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به ويژه نرده تراس و بالكن  از سايرين مهم تر است چرا كه گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد كرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. پيشنهاد ما به شما اين است كه امنيت ساختمان خود را با نصب حفاظ هاي آهني تامين كنيد.

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت كه با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است كه سر حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار نيز هستند كه توسط افرادي جوش داده ميشوند كه در اين زمينه متبحر اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراكم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يك ظاهر زيباي دارد كه به سر ديوار ساختمان ها يك جنبه امنيتي مي دهد و به دليل تراكم و همچنين تيز بودن باعث مي شود كه عبور از روي آنها غير ممكن باشد.

نرده تراس و بالكن  بوته اي

يكي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شكل اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل يك بوته آهني خواهد بود كه با توجه به سختي هايي كه دارد ميتوان گفت كه به هيچ وجه امكان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

نرده فرفورژه و بالكن و تراس

يكي ديگر از انواع نرده تراس و بالكن ، فرفورژه است كه همانطور كه از نام آن پيداست براي شما يك نيزار را تداعي خواهد كرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينكه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند كرد برتري هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد كه علاوه بر امنيت ميتوان آن را يك دكوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه اين نوع حفاظ ها بايد توسط افرادي در اين زمينه طراحي و ساخته شوند كه متبحر هستند چرا كه كار جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود.

انواع بسيار ديگري از نرده تراس و بالكن  نيز وجود دارد كه برگرفته از الهامات طبيعت است. در بين اين انواع حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از نظر امنيتي مي توان گفت كه اين نوع حفاظ ها داراي امنيت بسيار بيشتري نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع نرده تراس و بالكن  معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد كه از جمله آنها ميتوان به امكان گسترش از مركز را مي دهد كه شما ميتوانيد توسط آن ارتفاع هاي دلخواه را فراهم مي كند.

مزيت هاي استفاده از حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان

در صورت خريد حفاظ آكاردئوني آهن ايرانيان  يا هر محصول ديگر توليدشده در اين شركت، شما مي توانيد از مزاياي زير بهره مند گرديد:

1.    ايمني حاصل از دست رنج و تلاش هاي بي وقفه كادري مجرب در گروه آهن ايرانيان
2.    استحكام فوق العاده بالاي درب آكاردئوني و نيز پرچ هاي آن
3.    بدون هيچ گونه ايجاد سر و صدايي به هنگام باز و بسته كردن درب
4.    قيمت بسيار بهينه و مناسب درب هاي توليد شده در اين شركت معتبر
5.    حمل و نصبي رايگان و بسيار ساده در كوتاهترين زمان ممكن
6.    امكان بهره مندي از درب هاي تك جداره و دوجداره
7.    امكان بهره مندي از رنگ بندي هاي متنوع و جذاب
8.    بهره مندي از خدمات پس از فروش

و نيز بسياري ديگر از امكانات و قابليت هايي كه با خريد حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  مي توانيد

از آن ها نهايت استفاده را داشته باشيد.

بنابراين اگر به جهت ارتقاي سطح امنيتي منزل خويش به دنبال راه چاره اي هستيد و مي خواهيد

در كمال آسايش و آرامش شب را به صبح رسانده،

بهترين كار تماس با مسئولين فروش حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  است

تا محصول مورد نظر را با توجه به ارتفاع و عرض درب منزل شما و نيز با توجه به مدل و طرح هاي پيشنهادي

خود مي توانيد سفارش دهيد تا به اين منظور از دوام و استقامت بالا و نيز زيبايي ظاهري و منحصر

به فرد درب ها با رنگ بندي هاي متفاوت و جذاب و نيز امنيت و آسايش بيشتر حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان

كار را به كاردان آن سپرده تا خيال خود را از همه جهت كاملا راحت و آسوده خاطر نماييد.

بنابراين در يك كلام ايمني كار را به آهن ايرانيان  بسپاريد تا با توليد درب هاي آكاردئوني

و نيز پنجره هاي آهني و ساير حفاظ هاي آهني درب و پنجره در قالب مدل ها و طرح هاي

متنوع بنا بر سليقه شخصي خويش، سد محكمي در برابر سارقين پديد آوريد.

 

 

درب آكاردئوني دوجداره خدمتي ارزنده از شركت آهن ايرانيان

شركت آهن ايرانيان  در راستاي توليد انواع و اقسام درب و پنجره هاي آهني

با بيش از ???? پروژه موفق در سطح كشور افتخار اين را دارد كه براي نخستين

بار درب آكاردئوني دوجداره را توليد و روانه بازار نموده است تا مشتريان زيادي

را به سمت خويش جلب نموده تا با خريد اين نوع درب از مزيت هاي فوق العاده

بالا و ويژگي هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببرند. درب آكاردئوني دوجداره

توسط توليدكنندگان شركت آهن ايرانيان  به اين صورت ساخته و طراحي شده است

كه داراي ? خم پرس جوش مي باشد كه همين امر سبب استحكام بالاي آن مي باشد

و برخلاف برخي از درب هاي ديگر هيچ گونه لرزش و تكاني هم ندارند كه اين از مزيت هاي

اين نوع از درب هاي آكاردئوني مي باشد. علاوه بر آن با قابليت هاي بالايي همچون:

طراحي توليد سازه هاي قوس دار و محدب، پوشش انواع رنگ، قابليت استفاده

از قفل مخفي بسيار مستحكم و قابل تعويض و… توانسته است خيلي زود جاي

خود را در اكثر خانه هاي امروزي مستحكم سازد.

بنابراين شما مي توانيد با خريد حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  پيشنهادها و سفارش هاي

مد نظر خويش را مبني بر ساخت و طراحي درب و پنجره هاي آكاردئوني مطرح سازيد

تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي گردد و پس از نصب و اجراي اين نوع از

درب و پنجره هاي آهني از هر گونه سرقت و يا مشكلات زياد ديگري جلوگيري به عمل آوريد

كه ممكن است آسايش و آرامش شما را براي مدتي به طور كلي بر هم زند.

تأثير حفاظ نرده شاخ گوزني  بر زيبايي ساختمان


با ارتقاي سطح دانش معماري در كشور، شاهد رشد چشمگيري در زيبايي نماي ساختمانها و استفاده از مصالح مختلف براي اين كار هستيم.

يكي از مصالح ساختماني كه براي زيبايي نماي ساختمان استفاده ميشود و از قيمت مناسبي نيز برخوردار ميباشد حفاظ شاخ گوزني است.

درواقع با جوش دادن ميلگردهاي نوك تيز به شكلي مانند شاخ گوزن، و نصب بر روي ديوار و رنگآميزي زيباي متناسب با رنگ نماي ساختمان، يكي از مصنوعات زيبا و چشمنواز دنياي معماري حاصل ميشود كه جداي از امنيت، چشم هر رهگذري را به خود جلب ميكند.

درواقع حفاظ نرده شاخ گوزني  را ميتوان جزء تكنيكهاي نسل جديد براي زيباسازي ساختمانها دانست
كه يكي از انواع حفاظ ساختمان به شمار رفته، طول عمر زيادي نيز دارد و نيازمند تعمير و نگهداري نيز نميباشد و اينكه قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  نسبت به ساير محصولات مشابه بسيار مناسب تر ميباشد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  براي انواع نماهاي كامپوزيت، سنگي يا فلزي قابل پيادهسازي است.
سازنده ميتواند با تغيير ارتفاع و تراكم، حفاظ نرده شاخ گوزني  را كاملاً مطابق سليقهي خريداري كه سفارش ساخت حفاظ ساختمان را داده، بسازد تا با نماي ساختمان وي همخواني كاملي داشته باشد.

بعلت تغييرات قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  لازم است با ما تماس حاصا نماييد تا ضمن ارايه مشاوره مناسبترين قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  را دريافت نماييد.

حفاظ نرده شاخ گوزني

 

مراحل ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  :


ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  ، با توجه به سفارش و نياز مشتري و نوع ديوار ساختماني كه حفاظ نرده شاخ گوزني  و حفاظ بايد نصب شود در ابعاد مورد نياز وي قابل ساخت و توليد است.

ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  مانند ساختن ساير انواع حفاظ ساختمان داراي مراحلي به شرح زير ميباشد:
ابتدا سازنده حفاظ به خريداري ميلگردها از سازنده ميلگرد و انتقال آنها به محل توليد حفاظ و ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  اقدام ميكند.

سپس ميلگردهاي خريداري شده در سايزهاي متفاوت و مطابق نياز براي ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  برشكاري ميشوند
( بايد از گيوتين استفاده شود تا شاخههاي اصلي و فرعي و شاخكهاي كوتاه بصورت زاويهدار بريده شده و به اندازه كافي تيز و برنده باشند).

جهت شكلدهي و خمكاري قطعات حفاظ، از دستگاه پرس استفاده ميكنند.

پس از خمكاري و شكلدهي، قطعات آماده شده تحويل جوشكار خواهند شد
تا اتصال قطعات براساس سفارش مشتري انجام شود (براساس تراكم، ارتفاع و چيدمان منظم سفارش شده). سپس مرحله پخت در كوره ميرسد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ فرفورژه پنجره

بعد از انجام جوشكاري و رنگآميزي پس از پاشيدن رنگ پودري
حفاظ داخل كوره پخت شده و در انبار قرار داده ميشود.

در اين مرحله كار ساخت به پايان رسيده و حفاظ نرده شاخ گوزني  ساخته شده آماده حمل به مكان نصب و انجام كارهاي نصب حفاظ ساختمان بر روي ديوار يا درب ميباشد.

منبع : حفاظ روي ديوار


برچسب: نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالكن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۴:۰۷ توسط:saman موضوع:

فرق بين تشك ايراني و خارجي

فرق بين تشك ايراني و خارجي

خواب راحت و استراحت مطلق به دغدغه‌اي اساسي براي جامعه تبديل شده است. اين موضوع براي بسياري از توليدكنندگان تشك يك موضوع مهم قلمداد مي‌شود. زيرا اگر يك تشك نتواند يك خواب راحت را به خريدار هديه دهد، هيچ ارزشي نخواهد داشت.

plsj_w11.jpg

بنابراين مطالعات براي رفع نقص و بهبود ويژگي‌هاي يك تشك ايده‌آل در مركز تحقيقات توليدكنندگان بزرگ و معتبر بي‌وقفه جريان دارد. اولين فرق بين تشك ايراني و خارجي، موضوع مطالعه مستمر است. كه براي رفع نقص‌ها و بازخوردهاي منفي، در نهايت منجر به اختلاف كيفيت در تشك‌هاي داخلي و خارجي خواهد شد. فروش بالا، رضايت‌مندي روزافزون ، توليد طرح‌هاي جديد و افزايش تنوع مدل‌هاي به‌روز و… همگي نمونه‌اي اندك از برندهاي  best  و kelebek  هستند

 

 

 

 

 

10 فرق بين تشك ايراني و خارجي

1-مواد اوليه :

اولين موضوعي كه در خوب يا بد بودن يك تشك ملاك نظر قرار مي‌گيرد، مواد بكار رفته در تشك است. كيفيت مواد اوليه، فرق بين تشك ايراني و خارجي را بيشتر عيان مي‌كند.


البته پيشرفت اين حوزه در كشور چشمگير بوده اما هنوز اختلاف كيفيت آنچنان بالاست، كه تنها حضور محصولات خارجي مي‌تواند خلا ميان يك محصول ايده‌آل خارجي و يك محصول خوب داخلي را پر كند. تفاوت تشك‌هاي داخلي و تشك‌هاي خارجي آن ممكن است با چشم و در نگاه اول هم ديده شود ولي قطعا با استفاده هر دو، پي به اختلاف فاحش اين دو خواهيد برد.

2-تنوع مدل :

 دومين فرق بين تشك ايراني و خارجي، تنوع بالاي محصولات خارجي است زيرا برندهاي فراواني در اين حوزه فعال هستند. و جنبه رقابتي ميان آنها سبب شده براي فروش بيشتر و پيروزي در عرصه رقابت ، محصولات متنوعي را توليد و عرضه كنند.

اين موضوع مي‌تواند به جلب رضايت نهايي خريداران بيانجامد، زيرا سلايق اشخاص متفاوت است و اين اختلاف سليقه مي‌تواند در خريد برندهاي خارجي تبلور پيدا كند.

3- رضايت يا فروش :

اگر وجهه رضايت را يك صفت كيفي در نظر بگيريم، وجهه فروش يك ويژگي كمي خواهد بود. دو موضوعي كه ارتباط معنايي فراواني با هم دارند. و رشد يكي از آنها همواره به رشد ديگري منتج خواهد شد. فرق بين تشك ايراني و خارجي ذيل اين عنوان ، در جلب نظر نهايي خريدار تاثير بسزايي دارد.

زيرا اغلب توليدكنندگان خارجي رضايت را پله‌هاي نردبان فروش مي‌دانند. و تاكيد فراوان در جلب رضايت دارند. اين موضوع در توليدكنندگان داخلي هم ديده مي‌شود ولي به سبب بازار رقابتي اندك ، كمتر بدان اهميت داده مي‌شود.

4- رعايت استانداردها :

 اين موضوع بسيار پيچيده است . زيرا سطوح استانداردها بسيار متفاوت هستند. و از پايين‌ترين سطح استاندارد كه شامل رعايت موارد اوليه مي‌باشد شروع مي‌شوند. و به بالاترين سطح كه رضايت‌ مندي حداكثري خريداران را به دنبال دارند ختم مي‌شود.

اين اختلاف سطوح در فرق بين تشك ايراني و خارجي، هم در موضوع توليد و هم در موضوع رضايت ، بسيار حائز اهميت است. زيرا رعايت حداكثري استانداردها تبديل به يك رويه عادي در اغلب توليدات خارجي شده است . در حاليكه رعايت پايين ترين سطح از استانداردها در توليدات داخلي از الزامات به شمار مي‌رود.

5- قيمت :

به واسطه اختلاف شديد ارزي ميان واحد پولي داخل و خارج ، اغلب تشك‌هاي داخلي در رده كيفي متوسط با قيمتي مناسب‌تر توليد و عرضه مي‌شوند. ولي اين موضوع در تشك‌هاي با كيفيت بالا مصداق ندارد. و تشك‌هاي با كيفيت عالي توليد داخل ، اختلاف قيمتي بالا با محصولات مشابه خارجي ندارند. و بعضا هم قيمت داخلي‌ها بالاتر است.

اين اختلاف قيمتي در رده‌هاي متوسط هنوز هم فروش بالاي خارجي‌ها را تحت تاثير قرار نداده است . زيرا فرق بين تشك ايراني و خارجي در اختلاف كيفيت فاحش ميان آن دو است. و در رده بعدي مبحث اختلاف قيمت به چشم مي‌آيد. عمر متوسط و كارايي متوسط محصولات داخلي در مقابل عمر بالا و همچنين افت كيفيت اندك در دراز مدت محصولات خارجي ، مبحث قيمت را كمرنگ خواهد كرد.

6- تنوع رنگ و دوخت :

ست كردن تشك و تخت خواب با ديگر وسايل اتاق خواب يكي از دغدغه‌هاي اشخاص به شمار مي‌رود. اين موضوع سبب مي‌شود كه رنگ يك تشك و حتي نقش‌هاي استفاده شده در آن براي عده‌اي موضوع مهمي تلقي شود.


در  فرق بين تشك ايراني و خارجي در موضوع رنگ ، تنوع بالاي دوخت و طرح و رنگ در محصولات خارجي باعث مي‌شود خريداران محصولات خارجي آزادي انتخاب بيشتري داشته باشند.

7- ماشين‌ آلات و خط توليد :

 از آنجايي كه استفاده از ماشين آلات به‌روز مي‌تواند برش‌هايي دقيق را انجام دهد. لذا هم دوخت نهايي عالي خواهد شد . و هم دور ريز مواد اوليه كاهش مي‌يابد. كه در نهايت مي‌تواند منجر به كاهش قيمت نيز گردد ، موضوعي كه در خط توليد تشك‌هاي داخلي ، كمتر به آن توجه مي‌شود. و فرق بين تشك ايراني و خارجي را به وجود مي آورد.

8- ضمانت‌ نامه :

اغلب تشك‌هاي داخلي و خارجي داراي ضمانت‌نامه هستند. اما، مدت ضمانت‌نامه موضوع مهم اين مقوله است. زيرا تشك‌هاي با كيفيت اندك هم عمري نزديك به دوسال دارند . و كم پيش مي‌آيد يك تشك قبل از ?? ماه استفاده دچار مشكل گردد. فرق بين تشك‌ ايراني و خارجي در مبحث ضمانت‌نامه در اختلاف ميان مدت زمان گارانتي آنهاست.

ضمانت‌نامه 108 ماهه محصولي چون  perfect،يكي از مدل هاي پر فروش تشك هاي بست ، حكايت از كيفيت ساخت بالاي آن دارد. كيفيتي كه معلول علت‌هاي فراوان و متفاوتي است.

9- استاندارد بهداشتي :

 روي بدن انسانها انواع و اقسام جرم ها و باكتري ها وجود دارند. و يكي از مناسب ترين مكان ها براي رشد عوامل بيماري زا ، تشك است. بيماري ها و عفونت هاي پوستي ، عفونت ادراري ، ذات الريه و سرماخوردگي مي توانند با تغييراتي در گردش خون ، ورود برخي باكتري هايي را افزايش بدهد.

از جمله موارد موجود در  فرق بين تشك ايراني و خارجي كه ذيل  مقوله بهداشت و رعايت استانداردهاي بهداشتي نمود بيشتري پيدا ميكند ، وجود  پوشش آنتي باكتريال است. در محصولي همچون تشك  dr.best از سري تشك هاي طبي بست بعلت استفاده از پوشش آنتي باكتريال ، قطعا استرس و اضطراب خريدار در رعايت مسائل بهداشتي مرتفع خواهد شد.

10- حس راحتي و آرامش :

ديگر فرق بين تشك‌ ايراني و خارجي اين است كه در تشك هاي خارجي به خاطر اسانس هايي كه در متريال آن استفاده شده ، در هنگام خوابيدن روي آن ، به فرد يك حس آرامشي مي دهد. كه در  اغلب تشك‌هاي ايراني اين مورد به چشم نمي خورد .

بنابراين خصوصيتي كه در تشك هاي خارجي به كار رفته، مانند اسانس هاي خوش بوي به كار رفته در تار و پود تشك و همچنين استفاده از خصوصيت نانو در  متريال تشك ، مزيتي است كه تشك هاي خارجي نسبت به تشك هاي ايراني دارند. و همين امر باعث ارائه حس آرامش در هنگام خوابيدن روي اين نوع تشك ها مي باشد.

منبع : https://bestkelebek.ir/

در بالا 10 مورد فرق بين تشك ايراني و خارجي را به اختصار توضيح داديم . و تلاش كرديم با طرح موضوعات مهم و البته كاربردي ، در رفع شبهه خريداران گامي بزرگ برداريم. ولي به ياد داشته باشيد . موارد مذكور تمامي موضوعاتي نيستند كه بايد به آنها دقت شود .

و مسائل ديگري هم در يك خريد ايده­آل نقش دارند. از جمله توزين مناسب وزن بدن به تمام قسمت هاي تشك يا گردش هواي متعادل و … كه مي توان از آن نام برد. در نهايت اين خريدار است كه با در نظر گرفتن شرايط و نياز هاي ضروري  خود تصميم نهايي را اتخاذ مي كند. و بهترين خريد رو در زمينه محصولات خواب انجام مي دهد.


برچسب: فرق بين تشك ايراني و خارجي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۲:۲۷ توسط:saman موضوع:

تفاوت هدفون ،هدست و هندزفري را بدانيم

تفاوت هدفون ،هدست و هندزفري را بدانيم.

هدست، هدفون و هندزفري وسيله هايي مي باشد در جهت آسان كردن ارتباط تلفني و همينطور شنيداري مي باشد كه با وجود عملكرد و كارايي هاي مشابه، تفاوت هاي كليدي و كوچيكي را دارا هستند كه مي توان هر يك از آن ها را به عنوان يك وسيله متمايزو جداي يكديگر شناخت، دانستن اين تفاوت ها به كاربران كمك مي كند تا انتخاب صحيحي داشته باشند. در ادامه به معرفي هر يك پرداخته ايم.

 

هدست

 

هدست را مي توان به عنوان نوعي هدفون معرفي و ارائه كرد كه علاوه بر دو گوشي براي گوش دادن ميكروفوني براي ارسال و فرستادن صدا هم دارد به مفهومي ديگر به كمك هدست برخلاف هدفون مي توان يك ارتباط دو طرفه ايجاد كرد. ميكرفون در هدست ها نسبت به هندزفري و هدفون از لحاظ راحتي و مناسب بودن آن براي استفاده خودمي تواند موقعيت و فاصله آن را با صورت و بدن خود تنظيم كند از سوي ديگر انواعي از هدست هستند كه مستقيماً به كامپيوتر يا تلفن قابليت اتصال دارند ، به همين دليل هدست ها مناسب ترين ابزاربراي استفاده در مراكز تماس و همين طور سيستم هاي تلفني و پاسخگويي مبتني بر VoIP مي باشند. همين طور از آن ها مي توان براي ضبط فيلم آموزشي و همينطور براي بازي هاي كامپيوتري آنلاين كه در آن شركت كنندگان با هم ارتباط گفتاري هم دارند و در حين بازي با هم صحبت هم مي كنند. در واقع با داشتن هدست شما و با دستگاه ارتباطيتان چه تلفن چه كامپيوتر يكپارچه مي شويد و به مرور پس از استفاده از آن تأثير آن را در بهبود وضعيت كاري و همچنين صرفه جويي در مصرف زمان حس خواهيد كرد.

 

هدفون

 

هدفون وسيله اي مي باشد داراي دو گوشي به نسبت بزرگتر از هدست است كه با هدف پوشاندن كل گوش به اين شكل طراحي و ارائه شده است تا مصرف كننده صداي اطراف را هرچه كمتر بشنود و از كيفيت صداي بيشتري برخوردار باشد، هدفون برخلاف هدست بلندگو ندارد و كاربرد آن بيشتر براي گوش كردن به موسيقي، آموزش زبان و چيزهايي از اين دسته مي باشد. در واقع دليل اصلي اينكه گوشي هدست نسبت به گوشي هدفون كوچكترمي باشد اين مي باشد كه اين وسيله اغلب در مراكز تماس مورد استفاده قرار مي گيرد، مركزتماس ها معمولاً محيط هاي شلوغي مي باشند كه هرچه گوش با بلندگو بزرگتري پوشيده بشود فرد بلندتر صحبت مي كند و همين دليل باعث شلوغ تر شدن مركز تماس و ايجاد مزاحمت براي ساير كاركنان مركز تماس مي شود و به همين دليل كه معمولاً هدست ها گوشي كوچكتري را دارا هستند و در هنگام تهيه هدست هميشه توصيه مي شود كه هدست تك گوش براي مركز تماس تهيه شود، چون كارمند مركز تماس علاوه بر تمركز روي تماس خود بايد از محيط اطراف خود نيز با خبر باشد و با بلند صحبت كردن مزاحم همكاران خود نشود. ولي در هدفون كه براي يادگيري آموزشي يا گوش دادن به موسيقي استفاده مي شود نيازي به توجه به محيط اطراف نيست از اين رو گوشي هاي آن ها را بزرگ تر مي سازند.

 

هندزفري

هدفون DACOM HF004

هدفون داخل گوش، يا earphone كه بيشتر به نام هندزفري (handsfree) شناخته و ارائه شده است وسيله اي است كه امروزه جزء لوازم جانبي همه تلفن هاي همراه است اين وسيله برخلاف هدست و هدفون ديگر از بخشي كه روي سر قرار بگيرد تشكيل نشده و گوشي هاي آن به اندازه اي كوچك هستند كه كاملاً داخل گوش قرار مي گيرند و هردو از طريق سيم با وسايل ديگرارتباط دارند كه به دليل سادگي حمل و كوچك بودن براي استفاده روزانه همه ي افراد مناسب است و مانند هدست علاوه بر گوشي ميكروفون هم داراست ولي ميكرفون آن به اندازه ي هدست كه به طور تخصصي براي مركز تماس طراحي شده قوي نيست ولي براي استفاده ي روزانه ي همه ي افراد مناسب است هم براي گوش دادن به موسيقي و هم براي پاسخ دادن به گوشي موبايل مناسب است. يك تفاوت اصلي ديگر بين هندزفري با دو دستگاه ديگر اين مي باشد كه هندزفري كاملاً داخل گوش قرار مي گيرد و استفاده ي طولاني مدت ازآن احتمال آسيب به گوش را زياد مي كند ولي گوشي هاي هدفون و هدست اطراف گوش را مي پوشانند و از اين سو احتمال آسيب به گوش را كمتر ميكند.

هندزفري خود به دوسته تقسيم ميشود

1.هندزفري بلوتوث ( بدون سيم)

اين هندزفري تك گوش مي باشد و بيشتر براي مكالمه و تماس تلفني در دسترس مي باشد و كارايي دارد.

2.هندزفري باسيم:

اين هندزفري بيشتر براي گوش دادن به موزيك مي باشد ولي در صورت وجود داشتن دكمه كنترل تماس و يا كنترل تنظيم صدا ميشود از آن براي پاسخگويي به تماس هم اغلب استفاده كرد.

براي داشتن اطلاعات بيشتر و ديدن نمونه هاي بيشتر و خريد آنلاين ميتوانيد ازسايت ديجي فرست ديدن كنيد.

 

 

 
برچسب‌ها: تفاوت، هدفون، ،هدست، و، هندزفري، را، بدانيم،
 
 
 
 
. قيمت لوازم شهربازي
?? ارديبهشت ???? ساعت ??:??:??| بازديد: | نويسنده sam | نظرات (0)

 

فروش لوازم شهربازي و وسايل شهربازي يا مجتمع هاي تفريحي و .... به بررسي منطقه و شهر احتياج دارد. قيمت لوازم شهربازي تحليل رقيبان در يك منطقه و دقت در انتخاب دستگاه ها و تجهيزات شهربازي و مراكز تفريحي از اهميت زيادي برخوردار است.

فروش وسايل شهربازي سرپوشيده مورد نياز براي فضاهاي تفريحي و گردشگري، به دو دسته تقسيم مي شود. اولين بخش مربوط به تجهيزات شهربازي و قطعات يدكي مورد نياز براي دستگاه ها است و بخش دوم قسمت مديريتي و سيستم كارتي و اتوماسيون شهربازي است.

شركت شهربازي سازان پارس داراي بيش از 10 سال سابقه ي موفق در زمينه ي تجهيز و پشتيباني شهر بازي ها و ارائه ي خدمات در زمينه ي فروش وسايل شهربازي بوده و درگذر يك دهه فعاليت ، تجربه ي تجهيز شمار بسياري از شهربازي هاي سراسر ايران را در كارنامه ي خود ثبت كرده است.

yzat_a6.jpg

محصولات سفارشي شركت شهربازي سازان پارس غالبا در دو گروه دسته بندي مي شوند :

1-تجهيزاتي كه در شهربازي ها و فضاهاي سرپوشيده استفاده مي شوند

2-تجهيزاتي كه در شهربازي هاي روباز و در فضاي آزاد استفاده مي شوند

مراحل طراحي شهربازي با احداث شهربازي هر كدام از اين فضاهاي تفريحي و قالب كلي تجهيزات با يكديگر متفاوت بوده و تا حدود زيادي نحوه ي تجهيز اين دو گروه از يكديگر مجزا است.

دستگاه ها و تجهيزات شهربازي در انواع مختلف و بسيار متنوعي ارائه مي شوند. همين مسئله باعث مي شود تا اطلاع از ليست قيمت وسايل شهربازي ها و به دست آوردن اطلاعات تكميلي در زمينه ي قيمت لوازم شهربازي هاي روباز يا سرپوشيده، نيازمند برقراري تماس با كارشناسان شهربازي سازان پارس جهت استعلام تلفني باشد.

 

 
برچسب‌ها: .، قيمت، لوازم، شهربازي،
 
 
 
 
نحوه افتتاح حساب بانكي در تركيه بدون اقامت
?? ارديبهشت ???? ساعت ??:??:??| بازديد: | نويسنده sam | نظرات (0)

نحوه افتتاح حساب بانكي در تركيه بدون اقامت


z2mo_q2.png

 

به گزارش فردا نيوز افتتاح حساب بين اللمللي در تركيه بر مبناي ارز دلار و يورو براي ايرانيان بدون اقامت در تعداد معدودي از شعبات بانكي تركيه در حال حاضر ممكن شده است. براي اينكار بايد به شعبات زراعت بانك مراجعه كنيد. در اين مطلب به آموزش  كامل افتتاح حساب در تركيه و معرفي بهترين روش خواهيم پرداخت.

تنها كشوري كه در اكنون براي ايرانيان بدون اقامت و تنها با پاسپورت حساب ارزي و دلاري باز مي‌كند در حال حاضر كشور تركيه است.

در سال هاي گذشته بانك هاي خارجي در كشورهايي همچون امارات و گرجستان براي ايرانيان اقدام به افتتاح حساب مي كردند

 كه اكنون فقط در كشور تركيه و شهر توريستي‌اي مانند استانبول و فقط تعداد كمي از شعبات بانك ها تحت شرايط خاصي مانند سپرده گذاري نسبت به باز كردن حساب براي افراد ايراني اقدام مي‌كنند.

در تركيه و در سال 2020 قوانين بانكي به گونه اي تغيير پيدا كرده است كه ? بانك زراعت، ايش و وكيف بانك براي ايرانيان مي توانند حساب بانكي بر پايه ارزهاي خارجي مانند دلارو يورو افتتاح كنند.

در ادامه اين مقاله به روش هاي بازكردن حساب در تركيه خواهيم پرداخت.

افتتاح حساب در تركيه بدون اقامت

ايش بانك و وكيف بانك فقط با شرط داشتن اقامت تركيه و يا همون كارت كيمليك حساب را براي ايرانيان بازمي‌كنند

 اما در بانك زراعت در حال حاضر با داشتن پاسپورت و مدارك لازم ديگر مي‌توانيد حساب ارزي افتتاح كنيد.

بسياري از افراد كه از ايران به اين بانك ها مراجعه مي كنند ، مقيم نيستند و در واقع توريست محسوب ميشوند.

به همين دليل حتما بايد به شعباتي مراجعه كنيد كه از قبل هماهنگي هاي لازم با شعبه صورت گرفته باشد.

و همچنين مبلغي را براي سرمايه گذاري در بانك سپرده كنيد.

طبق قوانين بانك مركزي تركيه شما حتما بايد آدرس معتبر به بانك ارائه كنيد.

پس حتما قبل از افتتاح حساب اگر توريست هستيد اين هماهنگي ها را با شركت مربوطه انجام دهيد.

بازكردن حساب براي كسب و كار در تركيه

چنانچه شما خواهان راه اندازي يك بيزينس در تركيه هستيد بر اساس قوانين تركيه حتما بايد به ثبت شركت در تركيه اقدام كنيد.

براي اين منظور پس از ثبت شركت مي‌توانيد به افتتاح يك حساب بانكي شركتي علاوه بر حساب شخصي خود اقدام كنيد.

حساب هاي شركتي در تركيه معمولا معتبرتر و داراي سقف هاي جابجايي بالاتري هستند.

بازكردن حساب در تركيه بدون موجودي اوليه و بلاك پول

در سال 2020  از افراد خارجي، بانك هاي تركيه براي افتتاح حساب درخواست مبلغ اوليه و بلوك پول مي كنند.

اين عدد از بين ???? دلار تا ???? دلار متغير است.

اما تعداد شعب خيلي كمي هم وجود دارند كه مي توانيد بدون موجودي اوليه اقتتاح حساب را انجام دهيد.

همچنين مسلط بودن به زبان تركي استانبولي در هنگام افتتاح حساب ضروري است.

براي آگاهي از فرآيند افتتاح حساب بدون موجودي اوليه و بلوك پول و سرمايه گذاري مطلب افتتاح حساب بانكي در تركيه بدون اقامت را مطالعه كنيد.

صدور ويزا و مستر كارت در تركيه

بعد از افتتاح حساب، برخي شعبات زراعت بانك مي توانند به شما ويزا و مستر كارت فوري و فيزيكي را در همان لحظه افتتاح حساب تحويل دهند.

اعتبار اين كارت ها ? ساله هستند و شما تا ? سال ديگر نيازي به مراجعه به بانك براي دريافت كارت جديد نخواهيد داشت.

شما براي اينكار بايد دليل خود براي دريافت ويزا و مستر كارت به رييس شعبه اطلاع دهيد و در صورت موافقت رييس شعبه براي شما ويزا كارت در همان زمان صادر مي‌شود.

اين ويزا كارت ها بين المللي بوده و امكان واريز و برداشت پول از كل دنيا به كارتها وجود دارد.

همچنين بعد از افتتاح حساب بايد حساب هاي دلاري و يورو خود را به كارت متصل كنيد زيرا پيش فرض اتصال حساب ليري بوده و بايد بعد از افتتاح حساب نسبت به متصل كردن كارت خود به حساب هاي ارزي دلخواه خود اقدام كنيد.

توصيه مي‌كنيم كه حتما از اين روش براي دريافت كارت‌هاي ويزا و مستر استفاده كنيد و هيچگاه به كارت هاي آماده كه براي خود شما نيستند و در ايران به فروش مي رسند اعتماد نكنيد.

كارتهاي بانكي كه براي شما صادر مي‌شوند متعلق به شما بوده و مالكيت كامل بر آن ها وجود دارد.

كرديت كارت تركيه

شما پس از افتتاح حساب قادر به دريافت كرديت كارت هستيد.

از كرديت كارتها براي خريدهاي قسطي و اعتباري استفاده مي‌شود.

چنانچه قصد استفاده از كرديت كارت داريد حتما با رييس شعبه صحبت كنيد

و دلايل خود را براي دريافت كرديت كارت توضيح دهيد.

پس از موافت شعبه براي شما كرديت كارت نيز صادر مي‌شود.

البته كرديت كارت به نسبت ميزان پول بلاك شده در حساب صادر مي‌شود.

مدارك لازم براي  افتتاح حساب در تركيه

همانطور كه در بالا نيز توضيح داده شد، برخي بانك ها براي بازكردن حساب اقامت و كارت كيمليك را جزو مدارك لازم از شما مي‌خواهند اما تعداد كمي از شعبات با پاسپورت نيز مي توانند براي شما افتتاح حساب انجام دهند.

مدرك بعدي كه براي افتتاح حساب لازم است برگه مالياتي شما است.

حساب هاي بانكي در تركيه فاقد ماليات هستند. يعني حتي سودهاي بانكي هم شامل ماليات نمي‌شوند.

اما كد مالياتي يكي از مداركي است كه بانك از شما طلب ميكند.

براي دريافت كد مالياتي بايد به اداره ورگي استانبول مراجعه كنيد.

در آنجا شما بايد آدرس منزل به همراه اجاره خانه و يا سند ملكي و يا قبض آب و برق را ارائه كنيد.

چنانچه شما توريست هستيد بايد از موسساتي كه قادر به دريافت كد مالياتي هستند كمك بگيريد.

يكي از اين موسسات شركت تركيه هلپر است كه در استانبول فعاليت مي‌كند.

اين شركت ها از آدرس هاي معتبر و به تركيAcik  استفاده مي‌كنند

 و مشكلي در اداره ماليات براي گرفتن كد مالياتي به وجود نمي آيد.

اما چنانچه از آدرس هاي غير معتبر استفاده كنيد امكان مسدودي حساب وجود دارد.

سيمكارت تركيه نيز براي افتتاح حساب و ارائه به بانك نيز الزامي هست.

سيمكارت در تركيه و مشكلات استفاده از آن در ايران

ازآنجا كه براي استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي رمزهاي يكبار مصرف به خط تركيه پيامك مي شود در ايران مشكلاتي را ممكن است ايجاد كند.

رومينگ اپراتورهاي تركيه مانند ودافون،تركسل و ترك تلكام در ايران مشكلاتي دارد.

عدم دريافت پيامك مي تواند استفاده از سامانه هاي اينترنتي را غير فعال كند.

براي اينكار بايد از شعبه ، درخواست خود را براي غير فعال كردن پيامك به بانك ارائه كنيد.

البته شما ميتوانيد با اخذ اقامت تركيه سيمكارت خود را دائمي كنيد.

 

اينترنت بانك و استفاده آن در ايران

براي حساب هاي بانكي در تركيه به صورت پيش فرض IP هاي خارج از اين كشور براي خدمات بانكي بسته است.

به همين دليل براي مديريت حساب بانكي خود در خارج تركيه حتما بايد با پشتيباني بانك تماس گرفته و از آنها درخواست رفع محدوديت كنيد.

پس از تماس و پرسيدن سوال هاي امنيتي از شما اين محدوديت برداشته شده و شما قادر به كنترل حساب هاي خود در خارج تركيه خواهيد بود.

سود بانكي در تركيه

از اواخر سال گذشته ميلادي به دنبال كاهش نرخ تورم،  نرخ سود بانكي در تركيه در حال كاهش مي باشد.

در سال هاي گذشته اين نرخ تا ?? درصد نيز افزايش داشت.

اما در سال جديد براي سپرده هاي ? ماه تا يكساله حدود ? تا ?? درصد ساليانه مي باشد.

براي سپرده هاي دلاري نيز اين سود يك و نيم درصد ساليانه در سال 2020  تعيبن شده است.

آيا حساب هاي بانكي ايرانيان امكان مسدودي دارند؟

بر خلاف شايعاتي كه در اين زمينه وجود دارد خوشبختانه كشور تركيه تاكنون هيچ حسابي را مسدود نكرده است .

و علاوه بر اين بانك مركزي تركيه امنيت حساب ها را براي افراد خارجي تضمين كرده است.

البته بايد بدانيد قوانين بانكداري جهاني وFATF  در تركيه رعايت ميشود.

 يعني براي جلوگيري از پولشويي اگر به حساب ارزي شما پولي خارج از تركيه واريز شود كه منبع آن مشخص نباشد و مشكوك باشد حساب شما مسدود ميشود و شما بايد براي اداي توضيحات به بانك مراجعه كنيد.

ولي اگر پول هاي واريزي به حساب پاك باشد ومنبع واريز آن مشخص باشد هيچگونه مشكلي براي اينگونه حساب ها ايجاد نخواهد شد.

همچينن توصيه ميكنيم هيچگاه موجودي حساب ها را براي مدت طولاني صفر نگه نداريد. زيرا امكان مسدودي اين حساب ها به علت راكدي وجود دارد.

سوئيفت زراعت بانك

شما براي دريافت پول نياز بهIBAN  حساب خود و كد سوئيفت بانك داريد.

كد سوئيفت بانك زراعت TCZBTR2A ميباشد.

زمان نشستن حواله هاي سوئيفت به حساب بين ?? تا ?? ساعت پس از تاييد مبدا است.

همچينن امكان واريز به حساب ها از سايت هاي خارجي به ويزا كارت و مستركارت شما وجود دارد.

سايت هاي مانند يوتيوب و فري‌لنسري ?? ساعت پس از درخواست وجه، درآمد شما را به كارت تركيه شما واريز مي‌كنند.

مدت زمان لازم براي بازكردن حساب

چنانچه شما مراحل گفته شده در بالا را به خوبي انجام دهيد در يك روز كاري مي‌توانيد افتتاح حساب خود را انجام دهيد.

حضور شخص شما در تمامي مراحل چه در اداره ماليات و چه در بانك الزامي است.

زيرا اين حساب ها متعلق به شخص شما بوده و حضور مشتري و تاييد مشخصات هويتي اجباري است.

چگونه مبلغ هاي واريز شده در ايران را نقد كنيم؟

شما بعد از واريز مبالغ به حساب هايتان مي‌توانيد آن ها را نقدي از شعب و يا ATM ها در سراسر دنيا دريافت كنيد.

اما چنانچه در ايران هستيد اكثر صرافي ها در ايران حساب هاي بانك هاي تركيه را دارند كه مي‌توانيد از حساب خود به حساب آنان حواله كنيد و معادل ريالي آن را دريافت كنيد.

 

افتتاح حساب در زراعت بانك تركيه

شما براي افتتاح حساب دربانك هاي تركيه مي‌توانيد با شماره  00905349285066  در واتس اپ پيامي ارسال كنيد. مشاورين فارسي زبان شركت تركيه هلپر به صورت ?? ساعته آماده پاسخگويي در زمينه افتتاح حساب در بانك هاي تركيه و مشكلات بانكي شما هستند.

ما در موسسه تركيه هلپر تمامي مدارك لازم را براي شما فراهم مي‌كنيم و در كمتر از يك ساعت با حضور نماينده ما افتتاح حساب را انجام و كارت ويزا و مستر را تحويل شما مي‌دهيم.

منبع: https://www.fardanews.com/fa/news/971485/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA

 

 
برچسب‌ها: نحوه، افتتاح، حساب، بانكي، در، تركيه، بدون، اقامت،
 
 
 
 
قرص چاقي صورت سوپر فت فيس
?? ارديبهشت ???? ساعت ??:??:??| بازديد: | نويسنده sam | نظرات (0)

دانستني هاي قرص چاقي صورت سوپرفت فيس بهترين قرص چاقي صورت دائمي

قرص چاقي صورت سوپر فت فيس بهترين قرص چاقي صورت و بدن داروخانه اي است. قرص چاقي صورت super fat face براي آن دسته از افرادي كه استعداد چاقي صورت را ندارند بسيار مناسب است.  اين قرص كه بهترين قرص چاقي صورت است براي تمامي قسمت هاي بدن بصورت مجزا عرضه شده است.

mdg1_33.png

 

قرص چاقي صورت

از ديگر فوايد بهترين قرص چاقي صورت سوپر فت فيس مي توان به چاق شدن طبيعي صورت اشاره كرد. اگر شما قرص چاقي صورت داروخانه اي سوپر فت فيس را خريداري كنيد بدون شك صورتي با چاقي يكنواخت و بدون بازگشت خواهيد داشت. قرص چاقي صورت آلوورا ساخت كشور آمريكا مي باشد. اين قرص بسيار قوي است و ناگفته نماند كه هيچ گونه آسيبي به بافت و اندام هاي داخلي بدن نمي رساند. ميزان مصرف قرص چاقي صورت آلوورا براي يك دوره ي 30 روزه مي باشد كه در اين دوره فرد متوجه مي شود كه سوخت و ساز بدنش منظم تر شده است كه جذب بسيار بالايي از مواد غذايي را دارد. معمولا افراد روزي دو عدد از اين قرص ها را مصرف مي كنند تا به نتيجه ي دلخواه دست يابند.

قرص چاقي صورت درسا

اگر شما به دنبال چاق كردن صورت خود و همچنين پر كردن چروك هاي صورتتان مي باشيد ما به شما قرص چاقي صورت درسا را پيشنهاد مي كنيم. يكي از مزاياي اين قرص چاقي صورت بدون عوارض و بازگشت برجسته كردن گونه هاي شما مي باشد. قرص چاقي صورت درسا تركيبي از مخمر آبجو، ويتامين  E  و امگا 3 مي باشد كه باعث پر شدن صورت، رفع چين و چروك و همچين برجسته سازي زاويه هاي زيبايي صورت مي شود. از مزاياي منحصر بفرد قرص چاقي صورت درسا مي توان به افزايش اشتها، افزايش جذب مواد غذايي، تركيب گياهي، و مناسب بودن آن براي خانم ها و آقايان اشاره كرد. قرص چاقي صورت درسا بدون شك روي اندام شما تاثير مي گذارد.

 

قرص چاقي صورت

قرص چاقي صورت هيماليا: بهترين قرص چاقي صورت دائمي

بهترين روش براي چاقي صورت و بدن، تغذيه مناسب و ورزش مي باشد. اما برخي افراد با وجود انجام اين دو مورد، همچنان از لاغر بودن صورت خود ناراحت هستند و همواره در جستجوي قرص چاقي صورت هيماليا مي باشند. اين داروي صد در صد گياهي بهترين قرص چاقي صورت دائمي است. قرص چاقي صورت هيماليا مناسب تمامي افرادي مي باشد كه قصد دارند هم از ناحيه صورت و هم از ناحيه بدن چاق شوند. بسته بندي اين دارو بدين صورت است كه شامل 60 عدد قرص با ماندگاري دو سال مي باشد. اين دارو داراي دوره هاي درماني يك الي دو ماهه مي باشد. از مزاياي قرص چاقي صورت هيماليا مي توان به افزايش اشتها و فرم دهي صورت اشاره كرد. افرادي كه اين قرص را مصرف مي كنند بايد دو روزي يك عدد از اين قرص ها را با مايعات بسيار زياد مصرف كنند.

 

قرص چاقي صورت فرشته

قرص چاقي صورت فرشته معروفترين و بهترين قرص چاقي صورت و بدن در دهه هاي اخير بوده است. اين داروي كاملا گياهي و طبيعي بهترين قرص چاقي صورت و بدن معرفي شده است كه تمامي مصرف كنندگان پس از اتمام دوره از تغييرات ظاهري در صورت و بدن خود كاملا راضي بوده اند. تركيبات قرص چاقي صورت فرشته گياهي و طبيعي مي باشند، بنابراين اگر اين قرص را مصرف مي كنيد، هرگز نگران عوارض جبران ناپذير و همچنين برگشت چاقي صورت و بدن خود نباشيد. اين دارو بصورت قوطي در بازار عرضه مي شود و هر قوطي حاوي 80 عدد كپسول مي باشد.

اگر تمايل داريد طبق دستورالعمل شركت توليد كننده ي اين دارو عمل كنيد، شما بايد روزي دو عدد كپسول مصرف كنيد و در نهايت يك دوره ي درماني چهل روزه را پشت سر بگذاريد. نحوه ي مصرف اين دارو  به اين صورت است كه شما پس از صرف ناهار و شام يك عدد كپسول را با ميزان قابل توجهي آب مصرف كنيد. تركيبات اين دارو عصاره جنسينگ، كاكوتي، و يونجه مي باشند كه همگي طبيعي و اورجينال هستند. افراد داراي بيماري هاي قلبي و ديابتي از مصرف اين دارو خودداري كنند. همچنين اين دارو به زنان باردار و افراد زير 16 سال توصيه نمي شود.

zdqd_22.png

عطاري اينترنتي جاودان طب نمايندگي اصلي برترين برندهاي قرص چاقي صورت و افزايش وزن و قرص لاغري مي باشد.

منبع: جاودان طب

 

 

 
برچسب‌ها: ، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا، قرص چاقي صورت، قرص چاقي صورت دائمي، جاودان طب، قرص چاقي صورت داروخانه اي، قرص چاقي صورت هيماليا،
 
 
 
 
كرونا و جا دستمال كاغذي!
? ارديبهشت ???? ساعت ??:??:??| بازديد: | نويسنده sam | نظرات (0)

جا دستمال كاغذي

جا دستمال كاغذي چوبي ، فلزي ، پلاستيكي و مسي هركدام زيبايي خود را دارند و در مكان هاي مختلف بر اساس سليقه ما خريداري شده و مورد استفاده قرار ميگيرند .

j09y_1.jpg

تا به حال برايتان پيش آمده كه در محفظه جا دستمال كاغذي شما پراز گردو غبار شده باشد ؟! يا در مكان هاي عمومي مانند بيمارستان ها و هتل ها براي كنده شدن دستمال كاغذي دچار دردسر شويد ؟

جنس جا دستمال كاغذي ايمن آب  از پليمر (ABS) مي باشد كه مزاياي آن عبارتند از :مقاومت در برابر حرارت و نور ،سفيدي و درخشندگي بالا ،دوام و طول عمر بالا ،عدم تغيير رنگ ،مقاومت در برابر خش پذيري و عدم دفرمه شدن و تغيير حالت محصول.

جا دستمال لوكس!

جا دستمال كاغذي ايمن آب علاوه بر رنگ و طرح لوكس، قابليت ست شدن با ديگر محصولات بهداشتي توليد شده از جانب خود را دارد. همچنين به دليل محفوظ نگه داشتن دستمال ها در محيط هاي عمومي و خانگي در برابر رطوبت و انواع آلودگي علاوه بر آن آنتي باكتريال بودن آن ها، بسيار بهداشتي و كاربردي است .تعداد بالايي از برگ هاي دستمال كاغذي (??? برگ دو لايه ) را در خود جاي مي دهد .

كرونا و جا دستمال كاغذي!

باتوجه به اينكه انتقال ويروس كرونا از طريق تماس دست با محيط هاي الوده اتفاق ميافتد و مخصوصا در اماكن عمومي اين احتمال بيشتر ميباشد لذا استفاده از لوازم بهداشتي كه تماس دست را به حداقل مي رساند توصيه ميگردد .استفاده از مخازن دستمال كاغذي كه قابليت جايگذاري دستمال هاي برگ برگ شده را دارند راهكاري مناسب جهت جلوگيري از انتقال اين ويروس ميباشد. بهتر است اين محفظه هاي دستمال كاغذي به صورت آنتي باكتريال ساخته شوند تا خود نيز از انتقال باكتري و ويروس جلوگيري كنند. اگر بخواهيم در هنگام  انتخاب يك جا دستمال كاغذي توالت به ويژگي هاي مهم آن توجه كنيم بايد بدانيم يك جا دستمال كاغذي مناسب، ايمن و بهداشتي بايد حداقل خصوصيات زير را داشته باشد.

#corona_virus #covid19

 

 

9h5q_2.jpg

معرفي جادستمال كاغذي مدل ورونا :

در مدل ورونا باز و بسته كردن و پر كردن جاي دستمال به سهولت انجام مي شود. همچنين براي فضاهاي عمومي قفلي روي آن قرار داده شده كه به راحتي ميتوانيد باز و بسته كنيد. رنگ بدنه جا دستمال كاغذي مدل ورونا سفيد و بژ موجود است و در برابر سايش بسيار مقاوم مي باشد كه باعث شده اين رنگ در محيط هاي مرطوب تغيير رنگ ندهد.

براي اطلاع از قيمت ، نحوه خريد، طرح و انواع جا دستمال كاغذي، به صفحه جا دستمال كاغذي در سايت فلاش تانك ايمن آب  مراجعه كرده و در صورت داشتن هرگونه سوال با كارشناسان ما درارتباط باشيد.  https://www.imenabco.com/tissue-hand

براي دريافت مشاوره رايگان و خريد با ما تماس بگيريد

سامانه پيامكي :  ?????????? –  واتس‌اَپ :   ???????????

 

 
برچسب‌ها: كرونا، و، جا، دستمال، كاغذي!،
 
 
 
[ ? ][ ? ][ ? ][ ? ][ ? ]

بقيه صفحات

 

برچسب: تفاوت هدفون ،هدست و هندزفري را بدانيم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۳:۰۲ توسط:saman موضوع: